Przetargi.pl
Dostawa, loco Składowisko Odpadów w Kozodrzy Gmina Ostrów, 39-103 Ostrów, używanej koparki gąsienicowej.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, loco Składowisko Odpadów w Kozodrzy Gmina Ostrów, 39-103 Ostrów, używanej koparki gąsienicowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Minimalne parametry techniczne 1. Rok produkcji 2002 - 2006 2. Udokumentowany przebieg nie większy niż 10 000 mth 3. Masa robocza 23 tony 4. Głębokość kopania 6,5 m 5. Moc nominalna (netto) 100 KW 6. Rozstaw gąsienic 2,3 m 7. Szerokość gąsienic 700 mm 8. Pojemność łyżki 1,2 - 1,6 m3 9. Wyposażenie: - centralny układ smarowania, - hydraulika łyżki skarpowej, - szybkozłącze łyżki, - łyżki: skarpowa, koparkowa z zębami o pojemności 1,2-1,4 m3, 10. Kabina spełniająca normy bezpieczeństwa 11. Nagrzewnica kabiny Dodatkowe wymagania 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania maszyny przez uprawnionego rzeczoznawcę. Nie wykonanie tego warunku przez Wykonawcę skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo odstąpić od zawarcia umowy z Wykonawcą w przypadku, jeżeli po przeprowadzeniu badania rzeczoznawca uzna, że przedstawiona przez Wykonawcę opinia o stanie technicznym jest sprzeczna z wynikiem badania oraz w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania maszyny - wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). 2. Wykonawca udzieli gwarancji na pracę silnika i hydrauliki siłowej na okres nie krótszy niż 3 miesiące i nie dłuższy niż 12 miesięcy. 3. Wykonawca dostarczy sprzęt do Zamawiającego oraz przeszkoli operatorów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 4. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z zm.). Inne niż w.w. formy wniesienia wadium są niedopuszczalne. 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie 225 w BS Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010, do końca terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 5 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę koparki gąsienicowej oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 P. Z. P.: Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w powyższym punkcie 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu do dnia otwarcia ofert, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.2. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszając je o koszty prowadzenia rachunku i prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Wykonawca, którego ofertę wybrano, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy P. Z. P. Ocena oferty w zakresie spełniania warunków udziału polegać będzie na stwierdzeniu czy oferta spełnia powyższe warunki czy też ich nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów, określonych w rozdz. IX.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów składających się na ofertę: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane w rozdziale VIII pkt.1 ppkty 1.1; 1.2; 1.3, 1.4 warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonego dokumentu, wymaga się złożenia innego dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. 3.2. W przypadku maszyny sprowadzonej z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie, przetłumaczone na język polski. 3.3. Ksero dokumentacji technicznej sprzętu (w języku polskim), poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3.4. Zaświadczenie lub opinię rzeczoznawcy o stanie technicznym (z uprawnionych instytucji np. SIMP, SITK, Dekra) tj. o stopniu zużycia maszyny wyrażony w procentach - jako podstawowy dokument do oceny oferty w kryterium stan techniczny (T). 3.5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy. 3.6. Dokumenty potwierdzające prawo dysponowania przez Wykonawcę maszyną poświadczone za zgodność z oryginałem. 3.7. Zdjęcia fotograficzne maszyny. 3.8. Zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry maszyny, typ i charakterystykę. 3.9. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca załącza do oferty oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę z określeniem stron, na których są zamieszczone. 7. Zobowiązanie do zawarcia umowy wg załączonego wzoru, w przypadku wybrania jego oferty. 8. Oferty wspólne. 8.1. Podmioty gospodarcze składające ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i są zobowiązane ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu. 8.2. Każdy z uczestników konsorcjum nie może spełniać warunków wykluczenia określonych w art. 24 P. Z. P. 8.3. Jako grupa Wykonawców ubiegająca się wspólnie o zamówienie publiczne musi spełniać warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 P. Z. P. 8.4. Do oferty zobowiązane są załączyć: - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum, - każdy z partnerów składa z osobna dokumenty określone w rozdziale IX w pkt 2, 3.1, 3.9, 4. - pozostałe dokumenty określone w rozdz. IX są wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stan techniczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach