Przetargi.pl
Wykonanie elewacji budynku położonego w Chełmsku Śląskim przy ul. Rynek nr 4

Zakład Budżetowy Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Zielona 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411322 , fax. 075 7411822
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zielona 12 12
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411322, fax. 075 7411822
    REGON: 23022097600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elewacji budynku położonego w Chełmsku Śląskim przy ul. Rynek nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: odnowienie elementów elewacji z piaskowca - balkon, cokół, parapety, skucie tynku elewacji, wykonanie nowego tynku, demontaż i montaż obróbek blacharskich, malowanie elewacji farbami sylikatowymi, malowanie elewacji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki poniższe: potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100. 000 złotych oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100. 000 złotych przez okres umowy, potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej przy obiektach zabytkowych a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał każdego Wykonawcę w zakresie spełniania warunków dotyczących statusu prawnego tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, natomiast warunki materialne w zakresie zdolności ekonomicznej, finansowej oraz technicznej potencjał kadrowy, doświadczenie zawodowe, polisa lub inny dokument ubezpieczenia będą oceniane przez spełnienie warunku w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej siwz, podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz, podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz, informacja o osobie, którą dysponuje wykonawca i która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, mającej pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej przy obiektach zabytkowych, należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej siwz,. Należy załączyć również posiadane uprawnienia budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100. 000 złotych oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100. 000 złotych przez cały okres umowy oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. doświadczenia zawodowego, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznik nr 5 do niniejszej siwz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru, inne dokumenty z których treści wynika, iż przedstawione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować przerób w zakresie realizacji podobnych zamówień - dwa zamówienia na łączną kwotę 100. 000, 00 zł. W przypadku zrealizowanego zamówienia w ramach konsorcjum należy wskazać część zamówienia / zrealizowanych robót / przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS, Urzędu Skarbowego może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ja tworzących. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. g, h składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3. Dokumenty, o których mowa w niniejszej siwz należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej w inny sposób. 5. Zamawiający wymaga od podmiotów partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składających wspólną ofertę np. spółki cywilne, konsorcja aby: ustanowiły pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach