Przetargi.pl
I. Uzbrojenie terenów pod budownictwo jednorodzinne - oświetlenie ul. Groszowieckiej w Piławie Górnej II. Budowa oświetlenia drogowego w ul. Zielonej w Piławie Górnej

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8324934 , fax. 074 8371386
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 29 29
    58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8324934, fax. 074 8371386
    REGON: 00052715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.and.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. Uzbrojenie terenów pod budownictwo jednorodzinne - oświetlenie ul. Groszowieckiej w Piławie Górnej II. Budowa oświetlenia drogowego w ul. Zielonej w Piławie Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Uzbrojenie terenów pod budownictwo jednorodzinne - oświetlenie ul. Groszowieckiej. 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia drogowego ul. Groszowieckiej o dł. ok. 241,8 mb. Zakres robót obejmuje : - wykonanie wykopów, pod ułożenie kabli energetycznych, pod słupy i urządzenia rozdzielcze, - ułożenie osłon kablowych oraz kabli elektroenergetycznych, - montaż i instalacja latarni oraz urządzeń rozdzielczych oświetlenia terenu, Wykonanie prac towarzyszących obejmuje : - rozebranie nawierzchni na chodnikach, placach, drogach, - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni po zasypaniu wykopów, - prace porządkowe po zakończeniu prac montażowych i innych. 2. Po stronie Wykonawcy robót leży złożenie wniosku na zajęcie pasa drogi powiatowej nr 3400 D, dokonanie opłat oraz uzyskanie zezwolenia, wykonanie projektu organizacji ruchu. 3. Szczegółowy zakres ilościowy i materiałowy wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki SIWZ. Załączony orientacyjny przedmiar robót nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego, dla dokładnej wyceny robót niezbędna jest też wizja Wykonawcy w terenie oraz analiza dokumentacji projektowej. 4. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. II. Budowa oświetlenia drogowego w ul. Zielonej w Piławie Górnej. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia dwóch odcinków ulicy Zielonej w Piławie Górnej, droga gminna nr 118022 D, z istniejącej sieci oświetleniowej ulicy zasilanej ze stacji transformatorowej R.649-40. Należy wybudować dwa odcinki linii oświetlenia, jeden odcinek linii napowietrznej oraz drugi linii kablowej. Pierwszy odcinek linii napowietrznej oświetlenia należy wykonać przewodem typu AsXSn 2 x 25 mm2 od istniejącego słupa X-1/6 (PO-1) na słupach betonowych ŻN-10/200 i zasilić poszczególne oprawy oświetleniowe. Drugi odcinek linii kablowej oświetlenia należy wykonać kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 od istniejącego słupa X-1/6 (PO-1) poprzez nowo zabudowane lampy oświetleniowe typu S-95 i zasilić poszczególne oprawy oświetleniowe. Dodatkowo na słupie X-1/6 (PO-1) należy zabudować ogranicznik przepięć typu GXO 0,66/5 kA. Energia elektryczna zużyta przez oświetlenie mierzona będzie istniejącym licznikiem 3-fazowym bezpośrednim. Sterowanie istniejącym sterownikiem SOUL. DANE : - słupy ŻN betonowe - 3 stanowiska - słupy oświetleniowe sześciokątne wys. 4,5 m - 9 szt. - kabel YAKXS 4 x 35 mm2 - 125 mb - linia napowietrzna 2 x 25 mm2 - 105 mb 2. Szczegółowy zakres ilościowy i materiałowy wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Załączony orientacyjny przedmiar robót nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego, dla dokładnej wyceny robót niezbędna jest też wizja Wykonawcy w terenie oraz analiza dokumentacji projektowej. 3. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - osoby z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania w zakresie robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - min 2 roboty budowy lub przebudowy oświetlenia , zgodne z przedmiotem niniejszego postępowania o dł. min. 400 m łącznie, - wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają: -referencje lub inne równoważne dokumenty dla robót wykonanych. 4. Wykonawca złoży oświadczenie, że: a)spełnia warunki określone w art. 22 PZP, b)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, c)akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie swojej działalności. 6. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia ,nie spełnia 7. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. 8. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a ) występowania w obrocie prawnym b ) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Wykonane kosztorysy ofertowe, dla zadania: I Uzbrojenie terenów pod budownictwo jednorodzinne - oświetlenie ul. Groszowiecka oraz dla zadania II. Budowa oświetlenia drogowego w ul. Zielonej w Piławie Górnej. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.). 4. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - dokumenty potwierdzające uprawnienia w branży elektrycznej i drogowej, - wg załącznika nr 4 do SIWZ, - aktualne zaświadczenia ww osób o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden wykonawca). 5. Wykaz wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 5 do SIWZ , - min 2 roboty budowy lub przebudowy oświetlenia, zgodne z przedmiotem niniejszego postępowania o dł. min.400 m łącznie. 6. Załączą : a) referencje lub inne równoważne dokumenty dotyczące wykonawstwa, budowy lub przebudowy oświetlenia, od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wymienione w załączniku nr 5 roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenia Wykonawcy: wg załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr IV do SIWZ. 10. Wypełniony wykaz przedłożonych dokumentów - wg zał. nr 3. 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienia musi dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w pkt , 3 oraz pkt 7 SIWZ. 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń, w terminie określonym w art.26 ust.3 ustawy PZP, lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające, że jest: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piławagorna.bip.ornak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach