Przetargi.pl
Wykonanie działań związanych z ochroną przyrody na terenie Puszczy Rominckiej

Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-505 Żytkiejmy, ul. Szkolna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6159727 , fax. 087 6159727
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej
    ul. Szkolna 1 1
    19-505 Żytkiejmy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6159727, fax. 087 6159727
    REGON: 51134519500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/pkpuszczyrominckiej/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie działań związanych z ochroną przyrody na terenie Puszczy Rominckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - budowa wieży widokowej - odtworzenie 3 zbiorników wodnych - budowa 340 m kładki drewnianej na pasie drogi granicznej - remont 5 piwnic dostosowanych do potrzeb hibernujących nietoperzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: zrealizowali w przeciągu ostatnich 5 lat budowę co najmniej jednej wieży widokowej o konstrukcji drewnianej, o wysokości min. 8 m, mogącej na platformie widokowej mieścić jednocześnie min. 5 osób. Doświadczenie udowodnione musi być pismem opisującym szczegółowo rodzaj i wartość wykonanych robót, określającym miejsce realizacji inwestycji w sposób umożliwiający jego lokalizację. Wymagana jest także opinia inwestora prezentująca jego opinię na temat wykonanych prac. Dokumenty należy przygotować wg własnego wzoru, uwzględniając powyższe wymagania. Warunek zostanie także uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu - mogącego wykazać się stosownym, opisanym powyżej doświadczeniem - o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku przedstawione muszą zostać dokumenty dokumentujące doświadczenie podmiotu. Przedstawiciel podmiotu, który zobowiązuje się do uczestnictwa w realizacji inwestycji, uczestniczyć musi w wizji terenowej. 3) dokonają wizji terenowej miejsc, w których budowana będzie wieża widokowa oraz budowane kładki na pasie drogi granicznej. Z uwagi na lokalizację powyższych miejsc w trudno dostępnych rejonach Puszczy Rominckiej, a także na całkowity zakaz wstępu na pas drogi granicznej, wizja terenowa może odbyć się wyłącznie w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Okazanie miejsc realizacji inwestycji odbywać może się wyłącznie w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o woli dokonania wizji terenowej na piśmie minimum 2 dni przed proponowanym terminem. Z uwagi na rozproszenie poszczególnych elementów inwestycji oraz ich niedostępność Wykonawca obowiązany jest zapewnić na czas wizji transport pojazdem o dobrych własnościach terenowych. Wykonawca ma obowiązek odebrać osobę okazującą z siedziby Parku w Żytkiejmach, a następnie odwieźć ją na miejsce. Wizja terenowa rozpocząć musi się w godzinach 09:00 - 10:00. Uprzedza się Wykonawców, iż w czasie wizji terenowej powinni dysponować obuwiem gumowym i być przygotowanymi do marszów w głąb bagien. Wizja terenowa odbyć musi się w czasowym przedziale pomiędzy 14 kwietnia 2009 r. oraz 23 kwietnia 2009 r. Wykonawca - w piśmie informującym o zamiarze odbycia wizji terenowej - obowiązany jest podać imiona, nazwiska oraz numery dowodów osobistych osób w wizji uczestniczących. Dane te są niezbędne w celu uzyskania zezwolenia na wstęp na pas drogi granicznej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie Wykonawcy udowodnione musi być pismem opisującym szczegółowo rodzaj i wartość wykonanych robót, określającym miejsce realizacji inwestycji w sposób umożliwiający jego lokalizację. Wymagana jest także opinia inwestora prezentująca jego opinię na temat wykonanych prac. Dokumenty należy przygotować wg własnego wzoru, uwzględniając powyższe wymagania. Warunek zostanie także uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu - mogącego wykazać się stosownym, opisanym powyżej doświadczeniem - o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku przedstawione muszą zostać dokumenty dokumentujące doświadczenie podmiotu. Przedstawiciel podmiotu, który zobowiązuje się do uczestnictwa w realizacji inwestycji, uczestniczyć musi w wizji terenowej. Wykonawca dołącza do oferty zaświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art 22 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/pkpuszczyrominckiej/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach