Przetargi.pl
Wykonanie dywanika asfaltowego na drodze dojazdowej dla gruntów rolnych w miejscowości Gaworzyce

Gmina Gaworzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 59-180 Gaworzyce, ul. Okrężna 85
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8316285 , fax. 076 8316286
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gaworzyce
    ul. Okrężna 85 85
    59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8316285, fax. 076 8316286
    REGON: 00053389000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbip.pl/ngaworzyce/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dywanika asfaltowego na drodze dojazdowej dla gruntów rolnych w miejscowości Gaworzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dywanika asfaltowego na drodze dojazdowej dla gruntów rolnych w miejscowości Gaworzyce. 2. Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dywanika asfaltowego na drodze dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Gaworzyce w granicach działki 990/1 o długości 0,76 km. 3. Zakres projektowanych robót: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem ręcznym, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm oraz regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych. Przedmiar robót, będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt. 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.3. Ubezpieczenie: Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. 3. Wymagane warunki gwarancji Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w kryteriach. 4.1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 SIWZ) oraz braku podstaw o wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 SIWZ. 4.2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dostarczyć w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 4.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4.2.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże, że zrealizował min. dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości jednostkowej min. 100 tys. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( Załącznik nr 5 SIWZ ). 4.2.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu drogownictwa (Załącznik nr 4 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe wszystkich wymienionych osób, a w przypadku kierownika budowy również zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.2.6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. 4.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, oraz w pkt. 4.2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 4.2.3. stosuje się odpowiednio. 4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występują wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie musi określać zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - każdy z uczestników wchodzących w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.1. i pkt. 4.2.1. oraz pkt. 4.2.2. SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ: w zakresie spełniania warunków określonych w art. 24 ust. 1 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 - wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4.6. Dokumenty określone w pkt. 4.3 lub 4.4 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 4.7. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 4.1. - pkt. 4.5. (stosownie dla poszczególnych Wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/ngaworzyce/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach