Przetargi.pl
WYKONANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DLA BUDYNKÓW JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH: ETAP II SZKOŁA PODSTAWOWA.

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3306222 , fax. 32 3306215
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    ul. Zwycięstwa 26a 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 32 3306222, fax. 32 3306215
    REGON: 27625775900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DLA BUDYNKÓW JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH: ETAP II SZKOŁA PODSTAWOWA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu obudowy i wydzielenia pożarowego dróg ewakuacji w budynku szkoły podstawowej oraz sali gimnastycznej w Ornontowicach. Obecnie przedmiotowy budynek posiada jedną klatkę schodową łączącą wszystkie kondygnacje. Budynek został zakwalifikowany jako średniowysoki, jest całkowicie podpiwniczony i posiada cztery kondygnacje nadziemne w tym kondygnację strychu nieużytkowego. W chwili obecnej obiekt nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.W zakresie opracowania zaprojektowano następujące elementy zabezpieczenia przeciwpożarowego zainstalowanie w klatkach urządzeń samoczynnie oddymiających o czynnej powierzchni oddymiania wynoszącej 5% rzutu poziomego (otwieranych samoczynnie poprzez czujki dymu oraz ręcznie, przyciskami ze spoczników na parterze i ostatniej kondygnacji),zamknięcie klatki drzwiami o odporności ogniowej EI30 z samozamykaczami - zaprojektowano drzwi drewniane,wydzielenie klatki na każdej kondygnacji oprócz najwyższej w pełni przeszkloną ścianką o odporności pożarowej EI60 zamkniętą drzwiami o klasie EI30 wyposażonej w samozamykacz, zastosowanie okien klap oddymiających z doświetleniem połaci dachu.UWAGA!Wymaga się zastosowania urządzeń certyfikowanych jako zestaw klapy łącznie z siłownikami oraz systemem sterowania. W tym celu należy zastosować certyfikowany zestaw oferowany przez producenta lub przeprowadzić proces certyfikacji dla zastosowanych oddzielnych urządzeń. Ponadto zadanie obejmuje branżę elektryczną, w zakres której wchodzi wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, kierunkowego, instalacji oświetlenia nocnego,instalacji zasilania elektrycznego okien oddymiających klatek schodowych. Dopuszcza się stosowanie materiałów o takich samych parametrach innych producentów od wskazanych w projekcie.Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarami załączonymi do niniejszej specyfikacji. Dodatkowo należy ująć w ofercie zakup oraz montaż 4 sztuk awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, które zostaną zamontowane w obiekcie,w miejscu wskazanym przez Inwestora.UWAGA! Przekazanie placu budowy odbędzie się w dniu podpisania umowy. Fizyczne rozpoczęcie prac nastąpi 30 czerwca br. Do momentu fizycznego rozpoczęcia prac na obiekcie Wykonawca zadania powinien posiadać i zmagazynować wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania. Wykonawca zadania będzie brał udział w cotygodniowych spotkaniach z Inwestorem na placu budowy, w tzw. RADACH BUDOWY, na których będzie przedstawiał przebieg postępu prac (pisemna notatka podpisana przez Kierownika Budowy). Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja leży w gestii Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z zużyciem mediów (prąd, woda, gaz) podczas trwania w/w zadania pokrywa WYKONAWCA.Po zakończeniu wszystkich prac należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł. Słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych..Wadium może być wniesione w pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 15.04.2014 r. o godzinie 11:30.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta Orzesko Knurowski Bank Spółdzielczy w Knurowie O/Ornontowice 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a rozdziału SIWZ. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach