Przetargi.pl
Wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej do modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej do modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej wykonanej na wymiar i pod potrzeby konkretnych pomieszczeń w asortymencie określony, w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik 1 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji stanowiącej załącznik 2A do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o meblach rozumie się przez to także blaty, mocowania i wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - szczegółowe pomiary powierzchni wyposażanych budynku A-Wschód wraz z określeniem szczegółowych projektów aranżacji meblowych Etap II - dostawa i montaż mebli określonych etapem I Etap III - szczegółowe pomiary powierzchni wyposażanych budynku A-Zachód wraz z określeniem szczegółowych projektów aranżacji meblowych Etap IV - dostawa i montaż mebli określonych etapem III Zamawiający dopuszcza włączenie do etapu III i IV - w razie konieczności wynikłej na skutek doświadczeń z użytkowania powierzchni A-Wschód oraz dokonywanych ostatecznych rotacji oddziałów włączenie do etapów III i IV także prac związanych z uzupełnieniem ostatecznej zabudowy meblowej części A-Wschód Ilości poszczególnych mebli określone w niniejszym SIWZ nie są dla Zamawiającego wiążące. Zastrzega on sobie prawo - w toku realizacji zamówienia (etap I i II) - dokonywania modyfikacji ilości poszczególnych asortymentów meblowych określonych formularzem ofertowym z zastrzeżeniem, iż ogólna wartość dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę mebli nie może przekraczać wartości oferty (z zastrzeżeniem postanowień umowy dotyczących ewentualnego udzielenia zamówień uzupełniających). Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu mebli i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich oferentów) jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone). b) Wykonanie mebli z materiałów wskazanych w załączniku 2A do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach ochrony zdrowia c) Ze względu na możliwość stosowania w Szpitalu procedury dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji Necospray wykorzystującym środek sterylizujący zawierający m.in. nadtlenek wodoru wykonanie mebli wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. d) Wykonanie mebli z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej e) Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie mebli zgodnie z warunkami określonymi w załączniku A, A1 i 2A f) Wykonanie mebli w jednolitym kolorze ecru (zbliżonym do Pantone 160 - zgodnie z RGB: 161, 86, 28; oraz CMYK 6, 71, 100, 31) - z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania - na etapie I i III realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - ustalenia z Wykonawcą innej kolorystyki mebli (w tym blatów) w poszczególnych pomieszczeniach. g) Montaż mebli w odpowiednich pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. (dalej - GW), a na Wykonawcy spoczywa obowiązek ścisłego przestrzegania zasad określonych przez GW i włączonych do Załącznika 2A niniejszego SIWZ. h) Objęcie wykonanych i zamontowanych mebli gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ. i) Zamawiający informuje, iż realizacja niniejszego zamówienia publicznego odbywać się będzie w budynku objętym działaniami i dozorem GW zadania Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego budynek A. j) Zamawiający dysponuje zgodą GW na działania Wykonawcy pod warunkiem zachowania niżej wymienionych zasad i zawarciem w tej kwestii z GW stosownego porozumienia: I. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przekaże proponowany harmonogram działań, który będzie wymagał akceptacji GW; II. Przed przystąpieniem do prac zostanie ustalony zakres ewentualnych robót, które w wyniku działań Wykonawcy będą musiały zostać odtworzone. Wszelkie prace odtworzeniowe zostaną Wykonane na koszt Wykonawcy wraz z udzieleniem na nie gwarancji oraz rękojmi; III. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapozna wszystkich pracowników z zasadami bezpieczeństwa i poruszania się po terenie budowy określonymi przez GW i obowiązującymi na terenie placu budowy zgodnie z przyjętą procedurą; IV. Przed przystąpieniem do montażu mebli zaleca się sprawdzenie prawidłowości wykonanych przez GW elementów robót budowlanych celem prawidłowego zamontowania i działania elementów objętych przedmiotem zamówienia; V. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczenia mienia GW oraz wykonanych wcześniej przez GW robót budowlanych, które w toku realizacji przedmiotu zamówienia mogłoby ulec uszkodzeniu; VI. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zatrudnionych przez siebie pracowników i odpowiadać będzie za wyrządzone przez nich szkody; VII. Dostawa i montaż elementów stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i odpowiedzialność w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz GW; VIII. Po dostarczeniu i zamontowaniu elementów stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich na swój koszt w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie; IX. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt posprząta udostępnione do realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia; X. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na uzasadnione polecenie GW Zamawiający ma prawo w każdym czasie do przerwania prac Wykonawcy w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla mienia Zamawiającego i lub GW (dotyczy także wykonanych wcześniej przez GW robót budowlanych ). Opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy traktowane jest wówczas jako powstałe z winy Wykonawcy; XI. W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi i dokona wszelkich prób elementów stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonanie prób i/lub rozruchów wymaga wykorzystania urządzeń wykonanych przez GW, a nie przekazanych dotychczas Zamawiającemu, Wykonawca uzyska takie zgody we własnym zakresie; XII. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi i gwarancji jakości za wykonanie elementów stanowiących przedmiot zamówienia oraz za ewentualne instalacje niezbędne do ich prawidłowego działania. Odpowiedzialność gwarancyjna oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje instalacje będące przedmiotem zamówienia oraz urządzenia wykonane przez GW konieczne do uruchomienia urządzenia w tym gwarantującymi jego bezproblemowe działanie. Miejscem realizacji zamówienia: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości dla całości zamówienia: 20 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach