Przetargi.pl
Wykonanie chodników na drogach gminnych w Zduńskiej Woli

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodników na drogach gminnych w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie chodników na drogach gminnych w Zduńskiej Woli. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” chodników na drogach gminnych w Zduńskiej Woli w podziale na następujące części: 1) Przebudowa chodnika na ul. Żytniej po obu stronach (od ul. Hetmańskiej do ul. Żółkiewskiego); 2) Przebudowa chodnika na ul. Jana Kazimierza (od ul. Sobieskiego do ul. Żytniej) po stronie parzystej; 3) Przebudowa chodników na ul. Kolbego; 4) Przebudowa chodnika na ul. Hetmańskiej (strona nieparzysta); 5) Przebudowa chodnika na ul. Wolskiej (od ul. Szadkowskiej do ul. Dworcowej) strona parzysta; 6) Przebudowa chodników na ul. Młynarskiej, Narutowicza i Konopnickiej (strona nieparzysta). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 3A - 3F do SIWZ. 3. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach: I etap – opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz prawomocnego pozwolenia na budowę (jeśli dotyczy); II etap – przeprowadzenie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji budowlanej i wykonawczej i uzyskanego pozwolenia na realizację robót. 4. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa uzyska na rzecz Zamawiającego wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia decyzje administracyjne. 5. Zakres robót budowlanych obejmuje: opracowanie projektów uproszczonych i wykonanie na ich podstawie ciągów pieszych z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm . 6. Na ciągach pieszych na których będzie wykonywana nowa nawierzchnia mogą występować urządzenia związane z infrastrukturą podziemną (studnie kanalizacyjne). 7. Uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji zadania leży po stronie Wykonawcy. 8. Roboty należy wykonać wg Specyfikacji Technicznych. W załączeniu STWiOR na roboty budowlane. 9. Wykonawca zobowiązany jest do (w cenie oferty): 1) opracowania projektu uproszczonego, 2) wytyczenia geodezyjnego w terenie, 3) wykonania inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze inwentaryzacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu). 4) wykonania wszelkich prób i sprawdzeń w zakresie przedmiotu zamówienia. 5) przygotowania i urządzenia placu budowy. 6) opracowania projektów organizacji ruchu na czas robót z obowiązującymi uzgodnieniami. 7) zagospodarowania we własnym zakresie ziemi z wykopów oraz materiałów z rozbiórki nie przyjętych do depozytu Urzędu Miasta. 10. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 11.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a)roboty rozbiórkowe, b)roboty drogowe, c)roboty związane z wykonaniem trawników, d)wycinka drzew. o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest w każdej z części na którą składa ofertę wnieść wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9. Wykonawca wnosząc wadium jest zobowiązany oznaczyć, której części postępowania ono dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach