Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
- Data zamieszczenia: 2017-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
Sadowa 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. +48422888100, fax. +48427190816
REGON: 472068423 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:”Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49” Etap pierwszy – klimatyzacja pomieszczeń biurowych i sal konferencyjnych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Sadowej 6a, pomieszczenia: 104, 105, 106, 107, 108, 112. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49”, Etap pierwszy – klimatyzacja pomieszczeń biurowych oraz sal konferencyjnych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Sadowej 6a, pomieszczenia: 104, 105, 106, 107, 108, 112 zgodnie z projektem budowlanym. 2. W ramach pierwszego etapu robót budowlanych wykonania klimatyzacji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać roboty budowlane w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a w pomieszczeniach oznaczonych numeracją 104, 105, 106, 107, 108, 112 prace będą polegały w szczególności na: dostarczeniu, zamontowaniu systemów klimatyzacyjnych wraz z automatyką, zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym, zamontowaniu agregatów oraz urządzeń klimatyzacyjnych na konstrukcjach stalowych malowanych proszkowo zgodnych z dokumentacją techniczno – ruchową oraz z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, wykonaniu i sporządzeniu protokołów pomiarów i prób montażowych; uruchomieniu klimatyzacji, przeszkoleniu użytkowników klimatyzacji. 3. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przeglądy serwisowe w okresie gwarancji. 4. Roboty budowlane oraz prace instalacyjne będą prowadzone: 1) od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00; 2) roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, wibracji będą prowadzone po godzinie 16:00; 3) roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiając prawidłowe jego funkcjonowanie; 5. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach: 1) przedmiar robót - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2) projekt instalacje elektryczne – stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 3) projekt klimatyzacji pomieszczeń na I piętrze – stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 4) projekt klimatyzacji STWiOR - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 6. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem obejmującym przedmiot zamówienia w zakresie wykonywanych robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej. 7. Zakres prac obejmuje w szczególności: 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane poniżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666): a) czynności w zakresie prac przy wykonaniu instalacji klimatyzacji; b) czynności w zakresie prac wiercenia otworów i wykonywania przepustów; c) czynności w zakresie prac przy instalacji odprowadzania skroplin.; d) czynności w zakresie prac montażowych agregatu i systemów klimatyzacyjnych; e) czynności w zakresie prac elektrycznych. 2) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego do okazania oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 6 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę. 3) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 4) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 6 pkt 2 , za każde zdarzenie. III. 1. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego aktualną, opłaconą polisę OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie ryzyk budowlano –montażowych obejmującą swym zakresem przedmiot umowy oraz w szczególności: roboty budowlane w zakresie umowy, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe przy i w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie obejmuje Wykonawcę i wszystkich podwykonawców na kwotę równą co najmniej całkowitej wartości robót budowlanych o których mowa w niniejszym postępowaniu, obowiązującą co najmniej od dnia przekazania terenu robót do dnia ostatecznego odbioru. 2. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej, osób realizujących zamówienie pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, potwierdzające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającej certyfikatem F- gazowy wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego, osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w raz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 4. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy w zależności od zadania wpisać: Wadium: KLIMATYZACJA I ETAP 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane ich brak powodować będzie odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. A. Rubinsteina tj. wykonanie robót bud. obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – II etap - montaż urządzeń w zach. skrzydle budynku
Dodano: 2023-08-21 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. A. Rubinsteina tj. wykonanie robót bud. obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – II etap - montaż urządzeń w zach. skrzydle budynku
Dodano: 2023-07-25 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – drugi etap
Dodano: 2023-07-24 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – drugi etap
Dodano: 2023-05-22 - Montaż klimatyzatorów miejscowych – wykonanie pierwszego etapu obejmującego montaż urządzeń we wschodnim skrzydle budynku
Dodano: 2022-08-05 - Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach Katedry Dynamiki Maszyn Wydziału Mechanicznego.
Dodano: 2020-06-30 - Przetarg
Dodano: 2017-07-12 - „Instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w pokojach biurowych Delegatury NIK w Łodzi”
Dodano: 2017-06-06 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:”Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49” Etap pierwszy – klimatyzacja pomieszczeń biurowych i sal konferencyjnych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Sadowej 6a, pomieszczenia: 104, 105, 106, 107, 108, 112
Dodano: 2017-05-25 - Budowa instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Łasku, ul. Południowa 1
Dodano: 2017-05-10