Przetargi.pl
Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów

GMINA JEŻÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 95-047 Jeżów, ul. Kwiatowa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 46 875 53 71 , fax. +48 46 875 53 69
  • Data zamieszczenia: 2024-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JEŻÓW
    ul. Kwiatowa 1
    95-047 Jeżów, woj. łódzkie
    tel. +48 46 875 53 71, fax. +48 46 875 53 69
    REGON: 750148265
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizację zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów”, Przedmiot inwestycji stanowią roboty budowlane polegające na modernizacji dróg na terenie Gminy Jeżów obejmujące następujące odcinki dróg:1) Remont drogi w miejscowości Przybyszyce2) Remont drogi w miejscowości Wola Łokotowa na odcinku od DP2920E przez dz. ew. nr 200 i cz, dz. ew. nr 189 obręb Wola Łokotowa 3) Remont drogi w miejscowości Jeżów ul. Leśna4) Remont drogi w miejscowości Jankowice na odcinku od drogi gminnej nr 121108E do granicy z gminą Głuchów5) Przebudowa drogi w miejscowości Brynica – Taurów; etap II6) Remont drogi przez miejscowość Rewica Szlachecka7) Remont drogi na odcinku Przybyszyce „Niwa” w kierunku do ul. Łąkowej w Jeżowie8) Remont drogi w miejscowości DąbrowaZakres przedmiotowej inwestycji obejmuje wykonanie na w/w drogach nowej nawierzchni asfaltowej poprzez między innymi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nakładki asfaltowej, wykonanie poboczy, roboty wykończeniowe, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowej inwestycji. Szczegółowy zakres robót określony zostanie w dokumentacji oraz przedmiarze robót. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa komunikacyjnego użytkowników dróg, w tym pieszych, rowerzystów, dzieci oraz osób ze szczególnymi potrzebami. Realizacja inwestycji przyczyni się do poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej, co wpłynie na rozwój społeczno – gospodarczy oraz podwyższenie standardów życia mieszkańców Gminy Jeżów.Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VI.1.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 3000,00 zł w jednej z dopuszczalnych form określonych w pkt VI.1.2. SWZ. Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia wpłaty wadium.VI.1.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:• pieniądzu• gwarancjach bankowych• gwarancjach ubezpieczeniowych• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.VI.1.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, BSZŁ O/Jeżów 20 9288 1082 3911 3191 2000 0030 do dnia09 lipca 2024r., godz. 9:00 (zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia wpłaty wadium), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zmawiającego. Jeżeli wadium jest wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.VI.1.4. Oferta nie zabezpieczona wadium w formie wymaganej przez Zamawiającego zostanie odrzucona. Stosownie do treści art. 97 ust. 5 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.VI.1.5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe, a jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, następuje na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami postępowania i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:1) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) kwotę wadium,3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …..-do dnia…….”, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),4) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania,5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Jeżów,6) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.VI.1.6. Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ust. 1-6 ustawy Praw zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące III.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia tego warunku.III.1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia tego warunku.III.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaOkreślenie warunków:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.III.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jako Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie porównywalne do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający określa, że wykonanie w/w robót powinien wykazać samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawcy składający ofertę wspólnie, sumowali doświadczenie w celu wykazania spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w/w wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Ponadto wykonawca posiada lub dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym – sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia i przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje jednostkami sprzętu i środkami transportu:Walec stalowy 1 sztKoparka lub koparko-ładowarka – 1 szt.Rozkładarka do masy bitumicznej – 1 szt.Walec ogumiony - 1 szt.Ponadto wykonawca posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w wymaganych specjalnościach (wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w postaci Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, z określonym w nim terminem ważności oraz uprawnienia wykonawcze właściwe dla przedmiotu zamówienia:• kierownika budowy z co najmniej 36 – miesięcznym doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 5 lat związanym z budową/ przebudową/ modernizacją/ rozbudową/remontem dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych;• kierownika robót drogowych z co najmniej 36 – miesięcznym doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 5 lat związanym z budową/ przebudową/ modernizacją/ rozbudową/remontem dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach