Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.

Gmina Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    REGON: 590647865
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Część I – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych i bitumicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje m.in. :a) mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm – w ilości 3 040 m2,b) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,00 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 8-12 w ilości 11,0 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,3 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 5-8 w ilości 7,0 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,5 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 2-5 w ilości 11,0 dm3/m2 – w ilości 11 530 m2,c) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm, wywóz ziemi samochodami samowyładowywczymi na odległośc 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm, w ilości 3040 m2.Wartości podane powyżej są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.Wszelkie prace należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu; b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – IIIB. Część II – Wykonanie remontu drogi gminnej Szydłów – Zaborów, polegającego na wykonaniu pobocza bitumicznego o szerokości 1 m i długości 3450 m, której zakres rzeczowy obejmuje m.in. :a) wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem urobku, b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm,c) wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm dwuwarstwowo (warstwa dolna 15 cm kruszywa dolomitowego 31,5-63 mm, warstwa górna grubości 5 cm kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm),d) wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grub. 2,5 cm,e) wykonanie nakładki z mieszanki mineralno - bitumicznej grub. 4 cm wraz ze skropieniem.Wartości podane powyżej są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.Wszelkie prace przewidziane powyżej należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ,W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu; b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – IIIC. Część III – Wykonanie remontów bieżących nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:a) wykonanie remontu bieżącego nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER w ilości szacunkowej 100 Mg.Wartości podane powyżekj są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.Wszelkie prace przewidziane powyżej należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ,W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu; b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – III
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:a) w zakresie osób: wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogą publiczną, w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie aktualnych przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach