Przetargi.pl
Wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2705 N ul. Grunwaldzka w Lidzbarku Warmińskim w powiecie lidzbarskim - etap I

Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 00 10 , fax. 089 767 00 10
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
    ul. Wyszyńskiego 20 20
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 00 10, fax. 089 767 00 10
    REGON: 17092187000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2705 N ul. Grunwaldzka w Lidzbarku Warmińskim w powiecie lidzbarskim - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2705 N ul. Grunwaldzka w Lidzbarku Warmińskim w powiecie lidzbarskim - etap I. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1.Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych (STWiOR) - załącznik nr 7 do SIWZ, 2.Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, 3.Projekt budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ, 4.Projekt muru oporowego - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 5.Plan sytuacyjny - Załącznik Nr 11 do SIWZ, 6.Projekt zagospodarowania terenu - Załącznik Nr 12 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. o/ Lidzbark Warmiński nr 70 1160 2202 0000 0001 4396 9660. 2. Wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Dowód wniesienia wadium wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Wadium może być wniesione w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275); 5) pieniądzu. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby wykonawca po wygraniu przetargu odmówił podpisania umowy, bądź nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) dokładne określenie przedmiotu przetargu, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 6. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych obowiązujących przepisów. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty przez zamawiającego. 15. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach