Przetargi.pl
Wykonanie bieżącego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz chodników na terenie gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r.

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz chodników na terenie gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie bieżącego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz chodników na terenie gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r.”. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 Remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 6–8 cm, polegający na rozebraniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i ponownym ułożeniu kostki betonowej (z odzysku) [za 1 m²]. Zadanie nr 2 Remont nawierzchni chodnika, polegający na rozebraniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i ułożeniu nowej kostki betonowej o grubości 6-8 cm [za 1m2]. Zadanie nr 3 Profilowanie dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki wraz z uwałowaniem nawierzchni walcem drogowym (z wykorzystaniem materiału odzyskanego) [za 100 m²]. Zadanie nr 4 Profilowanie dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki wraz z uzupełnieniem i transportem kruszywa drogowego, uwałowaniem nawierzchni walcem drogowym z zastosowaniem kamienia łamanego 40 – 120 mm [za 1 Mg wbudowanego materiału]. Zadanie nr 5 Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadań 1-4 [cena średnia za regulację 1 urządzenia]: a) kratki ściekowej, b) studni rewizyjnej, c) studni teletechnicznej, d) skrzynki do zasuwy. Zadanie nr 6 Inne roboty drogowe nie objęte powyższym wykazem typu wymiana krawężnika, likwidacja zapadliska itp. [ średnie ceny robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane]. 3.3. Z należytą starannością i troską oraz zgodnie z postanowieniami umowy Wykonawca zaplanuje roboty związane z umową, wykona je, zakończy i poprawi wszelkie uchybienia. Wykonawca zapewni zarządzanie i nadzorowanie robót, personel, materiały, maszyny, urządzenia i wszelkie inne przedmioty o charakterze czasowym bądź stałym wymagane w trakcie lub w celu wykonania robót. 3.4. Wykonawca zatrudni wystarczającą liczbę pracowników do terminowej realizacji prac, a każdy zatrudniony będzie posiadał niezbędne kwalifikacje do zapewnienia należytego postępu prac i zadowalającego wykonania robót. 3.5. Wykonawca zapewni zabezpieczenie miejsca realizacji robót przez cały okres wykonywania robót i będzie odpowiedzialny za podjęcie niezbędnych działań dla ochrony interesu swoich pracowników, przedstawicieli Zamawiającego i osób trzecich, celem zapobieżenia wszelkim możliwym szkodom i wypadkom, jakie mogą zaistnieć w związku z wykonywanymi robotami. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenia i materiały równoważne muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że podwiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach