Biblioteka Śląska w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-021 Katowice, pl. Rady Europy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 083 875, , fax. 322 083 720
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Śląska w Katowicach
pl. Rady Europy 1
40-021 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 083 875, , fax. 322 083 720
REGON: 276878007 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bs.katowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu meblowego w ramach projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Biblioteki Śląskiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu meblowego w ramach projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Biblioteki Śląskiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Fotel ergonomiczny – 103 szt. 2) Podnóżek ergonomiczny – 99 szt. 3) Fotel dla introligatora – 7 szt. 4) Fotel dla osób niepełnosprawnych (1) – 2 szt. 5) Biurko dla osób niepełnosprawnych (1) – 2 szt. 6) Fotel dla osoby niepełnosprawnej (2)– 1 szt. 7) Biurko dla osób niepełnosprawnych (2) – 1 szt. 8) Wózek biblioteczny – 4 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie z treścią załączonego formularza ofertowego - zał. nr 1a (część 1 zamówienia) i/lub załącznika nr 1 b (część 2 zamówienia) do SIWZ. W ofercie należy -potwierdzić że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz określić ceny jednostkowe poszczególnych elementów oferty. Wykonawca informacje te podaje w zakresie wskazanym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a (część 1 zamówienia) i 2b (część 2 zamówienia) do SIWZ. 2. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z formularzem ofertowym. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 – Fotele biurowe, Część 2 – Meble biurowe
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych.
Dodano: 2023-03-22 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26