Gmina Bytom ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, Parkowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom
Parkowa 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
REGON: 276255269 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 postępowania pn. FOTELE 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) - fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad foteli biurowych w ilości 150 sztuk, określonych w załączniku nr 4a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia), w ramach projektu pn: "Poprawa ergonomii stanowiska pracy oraz zminimalizowanie zdrowotnych czynników ryzyka na stanowiskach pracy w Urzędzie Miejskim w Bytomiu".Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający, w związku z art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.Część 2 postępowania pn. BIURKA 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) - fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad biurek biurowych w ilości 50 sztuk, określonych w załączniku nr 4b do SWZ (opis przedmiotu zamówienia), w ramach projektu pn: "Poprawa ergonomii stanowiska pracy oraz zminimalizowanie zdrowotnych czynników ryzyka na stanowiskach pracy w Urzędzie Miejskim w Bytomiu"Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający, w związku z art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych.
Dodano: 2023-03-22 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy IA1/D/20/21/DM
Dodano: 2020-06-05 - W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - Zakup doposażenia - poprawa ergonomii warunków pracy.
Dodano: 2019-07-31