GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 215 71 14
- Data zamieszczenia: 2023-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 215 71 14
REGON: 276258121 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych obejmuje dostawę 57 szt. foteli ergonomicznych obrotowych do siedziby Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach, w ramach projektu „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II”, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na terenie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.Szczegółowy zakres usługi zawiera:- załącznik nr 8 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.Przedmiotowe postępowanie stanowi część projektu „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach – Dziedzicach II”, który ubiega się o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.:1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.4.Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy IA1/D/20/21/DM
Dodano: 2020-06-05 - W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - Zakup doposażenia - poprawa ergonomii warunków pracy.
Dodano: 2019-07-31