Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 40844 Katowice, ul. Kossutha
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
ul. Kossutha 13
40844 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
REGON: 1544738200030 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA W OBIEKTACH ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w obiektach Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z podziałem na dwie części (pakiety) z dopuszczeniem składania ofert częściowych, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia na dany pakiet oraz we wzorze umowy (pakiet I/pakiet II). Pakiet I: usługa sprzątania obiektu Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 7.00 (po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników Zamawiającego), za wyjątkiem pomieszczeń szczególnych [zostaną wskazane przez Zamawiającego przed zawarciem umowy], w których usługa sprzątania winna być wykonywana wyłącznie podczas obecności pracowników Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Pakiet II: usługa sprzątania obiektów Delegatur i Sekcji Obsługi Ubezpieczonych Śląskiego OW NFZ: - sprzątanie Delegatur - od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do godz. 19.00; - sprzątanie Sekcji Obsługi Ubezpieczonych - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do godz. 16.00. »Realizacja zamówienia w każdym z pakietów będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy (pakiet I/pakiet II). Wzór umowy (pakiet I/pakiet II) określa zasady ewentualnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na dany pakiet, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. »SIWZ, w tym formularze opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy, zawiera standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp. ________________________________________________________________________________ Zamówienie zastrzeżone art. 22 ust.2 pkt 1 pzp oraz art. 22 ust. 2a pzp – dotyczy zarówno pakietu I, jak i pakietu II. Zgodnie z art. 22 ust.2 pkt 1 pzp, Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 22 ust.2a pzp, Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jako nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę albo jego jednostki, o których mowa w art. 22 ust.2 pzp. Wykonawca winien zatem być podmiotem, o którym mowa w art. 22 ust.2 pkt 1 pzp zatrudniającym osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz spełniać warunek określony w oparciu o art. 22 ust. 2a pzp, tj. minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ww. ustawy z dnia 27.08.1997 r. winien być nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez Wykonawcę. W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca składa stosowne oświadczenie w formularzu oferty na dany pakiet. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na dany pakiet, zobowiązany będzie do zachowania spełniania ww. warunków w sposób ciągły w całym okresie realizacji umowy, a nie tylko na etapie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. ____________________________________________________________________________________________________________ Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art.29 ust.3a pzp) - określa SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust.1 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: pakiet I: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 złotych); pakiet II: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust.5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium na dany pakiet przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę na dany pakiet, jeżeli wadium na dany pakiet nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Oświadczenie winno zostać złożone w formie pisemnej. Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa (odpowiednio do pakietu) stanowi załącznik do SIWZ. ________________________________________________________________________________ 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. -----W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ, w zakresie oferowanych pakietów składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te winny potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 3 SIWZ winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) dokument, o którym mowa w pkt VI pkt 3 lit. a SIWZ winien potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 lit.a SIWZ samodzielnie przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (brak możliwości sumowania polis OC); 5) dokument, o którym mowa w pkt VI pkt 3 lit.e SIWZ winien potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 lit.b SIWZ wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (jako suma posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej), co oznacza, iż warunek może spełnić jeden z Wykonawców, łącznie dwóch lub kilku z nich albo łącznie wszyscy Wykonawcy; 6) dokument, o którym mowa w pkt VI pkt 3 lit.f SIWZ winien potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 lit.c SIWZ wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, co oznacza, iż warunek może spełnić jeden z Wykonawców, łącznie dwóch lub kilku z nich albo łącznie wszyscy Wykonawcy; 7) dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit. d i lit. e SIWZ, winny potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 lit.d SIWZ samodzielnie przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek ten winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia). ________________________________________________________________________________ 3. Oświadczenie wykonawcy, iż jest podmiotem, o którym mowa w art. 22 ust.2 pkt 1 pzp zatrudniającym osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 2a pzp, tj. minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ww. ustawy z dnia 27.08.1997 r. winien być nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Oświadczenie niniejsze jest zawarte w formularzu oferty na dany pakiet.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2023-01-02 - USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2022-12-21 - Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych w roku 2023
Dodano: 2022-11-16 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2022-09-05 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2021-02-22 - „Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych”
Dodano: 2021-01-27 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2020-12-29 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
Dodano: 2020-11-20 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach (z podziałem na części)
Dodano: 2020-11-05