Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku

GMINA ŚWIERKLANIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIERKLANIEC
    ul. Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    REGON: 276258983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót: 1) Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych, 2) Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1, 3) Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nieobjęte powyższym wykazem (np. wymiana / remont elementów kanalizacji deszczowej).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, • załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ.Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ.W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy (prawo opcji). Wykonanie robót opcjonalnych jest obowiązkiem wykonawcy wynikającym z umowy o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:1. Doświadczenie wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni brukowej (np. remont nawierzchni brukowej) lub budowie drogi o nawierzchni brukowej o wartości co najmniej 150.000 zł brutto.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek dotyczący doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania większej ilości robót o łącznej wartości 150.000 złotych – wymagane doświadczenie musi być zdobyte w ramach jednej umowy.2. Potencjał techniczny:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:a) koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,25 m3 – min. 1 szt,b) walcem samojezdnym min. 8 tonowy z możliwością wibracji - min. 1 szt,c) zagęszczarką o wadze min. 300 kg - min.1 szt,d) samochodem samowyładowczym o ładowności do 5 ton - min. 1 szt,Wszystkie pojazdy powinny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach