Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 313-26-82
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 34 313-26-82
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy dróg gminnych w ul. Wyszyńskiego, ul. 11 Listopada w Myszkowie.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania:1) ul. Prymasa Wyszyńskiego:­- frezowanie istniejącej nawierzchni,­- wymiana uszkodzonych krawężników,­- rozebranie murku betonowego przy posesji nr 2, ­- zawężenie jezdni do 6 m na odcinku od ul. 3-go Maja do ul. 11-go Listopada,­- budowa zatok postojowych z kostki betonowej, ­- budowa elementów drogowej infrastruktury technicznej, której funkcjonowanie związane jest z potrzebami technicznymi drogi tj. słupy oświetlenia przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. 11-go Listopada, ­- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,­- regulacja pionowa włazów oraz zasuw wodociągowych,­- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S, ­- rozebranie fragmentów nawierzchni chodników,­- uzupełnienie podbudowy pod nawierzchnię chodników,­- ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej,­- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,2) ul. 11-go Listopada (odcinek od ul. Prymasa Wyszyńskiego do ul. 1-go Maja):­- frezowanie istniejącej nawierzchni,­- wymiana uszkodzonych krawężników,­- budowa zatok postojowych z betonu asfaltowego, ­- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,­- regulacja pionowa włazów oraz zasuw wodociągowych,­- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S, ­- rozebranie fragmentów nawierzchni chodników,-­ uzupełnienie podbudowy pod nawierzchnię chodników,­- ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518) dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.6. Kody CPV:1) Główny kod CPV:45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg;2) Dodatkowy kod CPV:­45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic.7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.12. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części. Zamówienie obejmuje niewielki zakres robót i dalszy jego podział na części byłby bezcelowy, gdyż spowodowałby zwiększenie kosztów wykonania zamówienia z powodu podwyższenia z tego tytułu kosztów budowy stanowiących element kosztów ogólnych oraz wystąpienia trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót, co w rezultacie utrudniałby bieżące wykonywanie robót i wydłużałoby osiągnięcie zamierzonego efektu rzeczowego, a co za tym idzie niesie to za sobą bardzo duże ryzyko utraty dofinansowania na realizację zadania. Brak podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu. Ponadto zgodnie z zapisami promesy wstępnej otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Zamawiający musi ogłosić postępowanie zakupowe w celu wyboru Wykonawcy/Wykonawców inwestycji - w terminie nie dłuższym niż 9 miesięcy od dnia udostępnienia promesy wstępnej przez BGK. W przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia z podziałem na części istnieje ryzyko wyboru Wykonawcy tylko na niektóre z tych części, a warunki dofinansowania wymagają wykonania całego zakresu przedmiotu udzielanego zamówienia. W tej sytuacji braku zawarcia umów w następnym/następnych wszczynanym/wszczynanych postępowaniu/postępowaniach na nierozstrzygnięte jeszcze części zamówienia może prowadzić do utraty całej kwoty dofinansowania (wygaśnięcie wstępnej promesy), ponieważ Zamawiającemu może nie wystarczyć już czasu na wykorzystanie dziewięciomiesięcznego limitu czasu na podjęcie następnych „prób” udzielenia zamówienia w całym zakresie objętym wnioskiem o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach