Przetargi.pl
Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami” (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)

Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4726010
  • Data zamieszczenia: 2024-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
    Michała Grażyńskiego 10
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4726010
    REGON: 070493318
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami” (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełna nazwa zamówienia: Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami”: Zadanie nr 1: Popowodziowe naprawy dróg wewnętrznych niebędących w trwałym zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, Zadanie nr 2: Popowodziowe naprawy dróg powiatowych, krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Bielska-Białej. Określenie przedmiotu zamówienia oraz zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części (Zadania): Zakres robót składających się na wykonanie Zadania nr 1 i nr 2 obejmuje w szczególności: - naprawy nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej,- uzupełnienie nawierzchni dróg z kruszywa,- odtworzenia chodników z kostki brukowej betonowej,- regulację wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III - V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Pełna nazwa zamówienia: Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami”: Zadanie nr 1: Popowodziowe naprawy dróg wewnętrznych niebędących w trwałym zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, Zadanie nr 2: Popowodziowe naprawy dróg powiatowych, krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Bielska-Białej.Określenie przedmiotu zamówienia oraz zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części (Zadania): Zakres robót składających się na wykonanie Zadania nr 1 i nr 2 obejmuje w szczególności: - naprawy nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej,- uzupełnienie nawierzchni dróg z kruszywa,- odtworzenia chodników z kostki brukowej betonowej,- regulację wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III - V Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:- Dla Zadania nr 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100);- Dla Zadania nr 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w pkt. 21 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wpostępowaniu, tj. w zakresie:A) Wiedzy i doświadczenia (dla Zadania nr 1 i 2): Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, polegającą na naprawie, remoncie, przebudowie, budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Powierzchnia warstwy ścieralnej nawierzchni mineralno-asfaltowej nie może być mniejsza niż 200 m2.UWAGI:1. Pojęcie „naprawa” – należy rozumieć jako uzupełnianie ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych;2. Pojęcie „remont”, „przebudowa”, „budowa” i „rozbudowa” – należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.3. W przypadku składania ofert na dwa Zadania wystarczającym jest wykazanie 1 (jednej) roboty budowlanej (tzn. nie jest wymagane wykazanie robót budowlanych, oddzielnie dla każdego Zadania).4. W przypadku, gdy roboty budowlane były wykonywane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca może powołać się jedynie na zakres, w którego wykonaniu faktycznie i konkretnie uczestniczył.5. Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.B) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach