Przetargi.pl
Wybór jednostki, która w 2011 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sosnowcu. Niniejsze szkolenia będą realizowane z:- EFS w ramach POKL:-projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych,-projekt Dołącz do nas poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, -FP w zakresie:1)Operator koparko-ładowarki,2)Operator koparki klasa III,3)Operator koparki klasa II,4)Operator ładowarki klasa III,5)Operator walca drogowego

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2661387, 2663324, 26636335 , fax. 32 297 87 01, 297 87 20
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, fax. 32 297 87 01, 297 87 20
    REGON: 27671436900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór jednostki, która w 2011 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sosnowcu. Niniejsze szkolenia będą realizowane z:- EFS w ramach POKL:-projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych,-projekt Dołącz do nas poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, -FP w zakresie:1)Operator koparko-ładowarki,2)Operator koparki klasa III,3)Operator koparki klasa II,4)Operator ładowarki klasa III,5)Operator walca drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki szkoleniowej na przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych na niżej wymienionych kursach: A.Operator koparko - ładowarki, 1.Minimalny zakres godzinowy kursu - 202 godz. w tym 86 godz. praktyki. 2.Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać: - wykształcenie minimum podstawowe, - ukończony 18 rok życia, -badania lekarskie i psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku operatora koparko - ładowarki. B. Operator koparki klasa III, 1.Minimalny zakres godzinowy kursu - 202 godz. teorii, w tym 86 godz. praktyki. 2.Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać: - wykształcenie minimum podstawowe, - ukończony 18 rok życia, -badania lekarskie i psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku operatora koparki klasy III. C.Operator koparki klasa II, 1. Minimalny zakres godzinowy kursu - 72 godz. teorii, 2. Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać: - wykształcenie minimum podstawowe, - ukończony 18 rok życia, -co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku operator koparki klasy III, -badania lekarskie i psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku operator koparki klasy II. D. Operator ładowarki klasa III, 1.Minimalny zakres godzinowy kursu - 202 godz. teorii, w tym 86 godz. praktyki. 2.Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać: - wykształcenie minimum podstawowe, - ukończony 18 rok życia, -badania lekarskie i psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku operatora ładowarki klasy III. E. Operator walca drogowego. 1.Minimalny zakres godzinowy kursu - 132 godz. teorii, w tym 34 godz. praktyki. 2.Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać: - wykształcenie minimum podstawowe, - ukończony 18 rok życia, - badania lekarskie i psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku operatora walca drogowego. Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: Kod CPV 80500000-9 / usługi szkoleniowe / 2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń indywidualnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w terminie do 15 grudnia 2011 roku. Łącznie wyżej wymienionymi szkoleniami objętych zostanie około 15 osób. 3. Szkolenia realizowane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdej osoby odrębnie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania na szkolenie max grupy 5 osobowej. Szkolenia winny być uruchamiane niezwłocznie po podpisaniu umowy szczegółowej dla każdego skierowanego bezrobotnego. 4.Założenia do szkoleń teoretycznych i praktycznych muszą mieć odzwierciedlenie w programach przygotowanych odrębnie dla każdego szkolenia. 5.Programy szkoleń winny być zatwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz zgodne z: -Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415. z późn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz.216.) -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) i zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193) i uwzględniać: -wykorzystywane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej(§ 74 ust. 1 pkt. 2 w/cyt. rozporządzenia). -obowiązujące w tym zakresie przepisy. 5.Programy szkoleń winny zawierać w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień), 5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia), 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 6.Wykonawca musi zapewnić by podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku pracowała tylko jedna osoba. 7.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia: -zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki wymienionego w pkt III.5 SIWZ -certyfikat - zgodnie z załącznikiem do umowy w przypadku gdy szkolenie realizowane jest i finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. -książka operatora odpowiedniego sprzętu budowlanego oraz świadectwo wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263)/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach