Przetargi.pl
Warniki - Witnica II - przebudowa prawostronnego wału rz. Warty w km wału 16+900 do 11+900 gm. Witnica woj. lubuskie

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Myśliborska 52
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7285931 , fax. 095 7285931
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Myśliborska 52 52
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7285931, fax. 095 7285931
    REGON: 97077954100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warniki - Witnica II - przebudowa prawostronnego wału rz. Warty w km wału 16+900 do 11+900 gm. Witnica woj. lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn. Warniki - Witnica II - przebudowa prawostronnego wału rz. Warty w km wału 16+900 do 11+900 gm. Witnica woj. lubuskie obejmującej przebudowę istniejącego prawostronnego odcinka wału przeciwpowodziowego rzeki Warty w km wału 16+900 do 11+900. tj. na długości 5,0 km, jak oznaczono na mapie w skali 1:25 000. Przebudowa polegać będzie na: korekcie korony wału z przywróceniem rzędnych eksploatacyjnych, uszczelnieniu skarpy odwodnej i podłoża wału , wycięciu drzew i zakrzaczeń, usunięcie worków z piaskiem z korpusu wału , ułożonych w czasie akcji powodziowej, budowie drogi tłuczniowej na koronie / ławie wału , wykonaniu zjazdów i przejazdów w obrębie wału. 1. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: -dokumentacji pomiarowej dla potrzeb wykonania dokumentacji projektowej, -projektu budowlanego z uwzględnieniem obiektów innych branż opracowany zgodnie z obowiązującymi aktualnie wymogami i przepisami oraz Polskimi Normami , pozwalającymi na uzyskanie pełnych uzgodnień projektu i pozwolenia na realizację inwestycji. W przypadku zmian w przepisach, pociągających za sobą potrzebę uzyskania nowych decyzji bądź uzgodnień, Wykonawca ma obowiązek ich pozyskania. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać wszystkie obowiązki na dzień przekazania jej Zamawiającemu - 5 egz. Projekt budowlany powinien zawierać między innymi: a) projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji. Mapa z zatwierdzeniem Mapa do celów projektowych. b) projekt architektoniczno-budowlany i wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia budowli. c) wytyczne do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Wykonawca winien uzyskać przyjęcie dokumentacji przez Zamawiającego przed ubieganiem się o decyzję o pozwoleniu na realizację inwestycji (Dz.U. Nr 143 z 2010r. poz.963). -projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych - 3 egz. Projekt wykonawczy powinien zawierać między innymi: a) część konstrukcyjną przebudowywanego wału, b) projekt bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego i pionowego dróg na etapie budowy oraz w układzie docelowym, a także projekty odtworzenia nawierzchni w pasie drogowym ( jeśli będzie wymagany), c) projekt niezbędnej przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego i projekty wpięcia przedmiotowej inwestycji do układu drogowego wraz ze wszystkimi wymaganymi projektami przebudowy infrastruktury i obiektów inżynierskich oraz projektami robót ziemnych ( jeśli będzie wymagany), d) projekt przebudowy kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną ( sieć wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa, elektryczna, telekomunikacyjna, itp.), e) inne projekty branżowe wynikłe z uzgodnień. -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającej zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. ze zm.). STWiORB należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. Specyfikacja swoim zakresem winna odnosić się do konkretnych rozwiązań przyjętych w projektach ze szczególnym uwzględnieniem parametrów techniczno-jakościowych produktów, materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania - 3 egz. -przedmiaru robót - z odniesieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) - 3 egz. -kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem robót ze zbiorczym zestawieniem kosztów opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 ) - 2 egz. -informacji BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - 5 egz. -przygotowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji (Dz.U. Nr 143 z 2010r. poz.963) , -operatu wodnoprawnego, sporządzonego zgodnie z art. 122 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo wodne wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnej na wykonanie i eksploatację urządzenia - 3 egz. -operatu dendrologicznego na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów przewidzianych do wycinki, z dokładnym i czytelnym zaznaczeniem (kolorem i numerem) drzew i krzewów do usunięcia, ze wskazaniem właściciela. Opracowanie należy uzgodnić z właściwymi jednostkami, a inwentaryzacja ma zawierać m.in. informację o właścicielu lub posiadaczu nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwę gatunków drzew i krzewów, obwód pnia na wysokości 1,30m, wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Wykonawca musi uzyskać w imieniu i na rzecz Inwestora stosowne decyzje dotyczące usunięcia drzew i krzaków zgodnie z art. 82 ust. 3 pkt. 3 oraz art. 85 ust 4 ustawy Prawo wodne - 3 egz. -wyceny brakarskiej zawierającej wycenę drewna z podziałem na właścicieli lub posiadaczy nieruchomości, na których rosną drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia. - 3 egz. -uzyskanie od właścicieli działek oświadczenia na dysponowanie gruntem na cele budowlane oraz zgody na wycięcie drzew i krzewów dla działek związanych z realizacją projektu. -szacunkowego operatu wywłaszczeniowego dla potrzeb inwestycji z uwzględnieniem kosztów wywłaszczenia i wykupów gruntów bezpośrednio zajętych pod inwestycję - 3 egz. -uzyskanie informacji o możliwości pozyskania niezbędnej ilości mas ziemnych o właściwych parametrach, z koncesjonowanych najbliższych kopalni kruszywa. Należy opracować organizację robót związaną z ruchem mas ziemnych, zakres robót uwzględnić w przedmiarach a koszty w kosztorysie inwestorskim. -opracowanie projektowe powinno zawierać dodatkowo między innymi: - rekultywację terenu w związku z powstałymi szkodami oraz naprawę dróg dojazdowych, - projekt organizacji ruchu w zakresie niezbędnym do wykonania robót (ustalenia i uzgodnienia z właścicielami dróg, itp.), - wypełnioną Kartę informacyjną zadania wg załączonego wzoru (zał. nr 9 do SIWZ). Projekt budowlany a także projekty wykonawcze i STWiORB, kosztorys inwestorski oraz opracowania towarzyszące winny być opracowane w wersji papierowej w ilości egz. jak wyżej. Wykonawca zobowiązany jest również przekazać Zamawiającemu całość opracowania sporządzony w wersji elektronicznej w 1 egz. - płyta CD lub DVD, zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF, tekst w formacie .doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .kst lub .ath (Norma) bądź w formacie .doc (Ms Word). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu danych cyfrowych w 2 egz. dot. dokumentacji projektowej w formacie ArcGIS z prawem do upublicznienia w Systemie Informacji Przestrzennej Dorzecza Odry (SIPDO). 2. Dodatkowe informacje i wymagania: -Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w niezmienionej treści nazwy zadania we wszystkich uzgodnieniach, decyzjach, częściach dokumentacji projektowej i pozwoleniu na realizację inwestycji. -Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. -Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. -Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania mieszkańców terenu objętego projektem z propozycjami rozwiązań (okazanie projektu). -Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie kompletu dokumentów i materiałów, pozwalających na zatwierdzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na realizację inwestycji a także wykonanie innych opracowań (w zależności od warunków stawianych przez uzgadniających). Wykonawca zobowiązany jest także przygotować wnioski i materiały a także czynnie włączać się w uzyskiwanie decyzji administracyjnych oraz natychmiastowo uzupełniać wnioski, operaty itp. - na każde wezwanie organów udzielających pozwoleń i Zamawiającego, w celu uzyskania pozwoleń i decyzji administracyjnych, do czasu uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji włącznie. -W okresie wykonania umowy, w celu dokonywania przez strony wzajemnych ustaleń oraz uzgodnień, będą odbywały się z inicjatywy Wykonawcy, nie rzadziej niż raz na kwartał, spotkania konsultacyjne stron w siedzibie Zamawiającego. Pierwsze spotkanie konsultacyjne winno się odbyć nie później niż w okresie jednego miesiąca od daty zawarcia umowy, a w trakcie spotkania Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu wstępne ustalenia, wnioski z wizji terenowej oraz zarys koncepcji rozwiązań projektowych. W trakcie spotkań konsultacyjnych strony uzgodnią między innymi sposób podziału inwestycji na etapy oraz związany z tym sposób opracowania kosztorysów inwestorskich oraz wszelkie wymagające uzgodnień kwestie związane z wykonaniem umowy. -Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu comiesięcznego pisemnego meldunku z postępu prac projektowych. -Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w obecności pracownika Oddziału Gorzów Wlkp. ( po uzgodnieniu jej terminu - nr tel. Zespołu Inwestycji Oddziału (95) 7285 936) oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt.. -Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego w toku robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Na czynność sprawowania nadzoru autorskiego zawarta zostanie odrębna umowa przed rozpoczęciem robót budowlanych. Teren planowanej inwestycji znajduje się na obszarze niżej wymienionych form ochrony przyrody: - Natura 2000 Ujście Warty PLC080001 - Obszar Chronionego Krajobrazu Gorzowsko - Krzeszycka Dolina Warty - Park Narodowy Ujście Warty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.i.win.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach