Przetargi.pl
„Uzbrojenie studni głębinowej, budowa stacji uzdatniania wody, budowa zbiorników ujęciowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

Urząd Gminy Smyków ogłasza przetarg

  • Adres: 26212 Smyków, Smyków
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3739181 , fax. 0-41 3739181
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smyków
    Smyków 91
    26212 Smyków, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3739181, fax. 0-41 3739181
    REGON: 29002069600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uzbrojenie studni głębinowej, budowa stacji uzdatniania wody, budowa zbiorników ujęciowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie uzbrojenie studni głębinowej, budowa stacji uzdatniania wody, budowa zbiorników ujęciowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą polegająca na: • montażu studni głębinowej, • budowie stacji uzdatniania wody, • budowa zbiorników ujęciowych (początkowych), • budowie infrastruktury technicznej. Na terenie działki nr 648 znajduje się jedna studnia głębinowa wykonana w lipcu 2016 r, z której planuje się zaopatrzyć w wodę przyległe miejscowości. W związku z okresowymi brakami wody w okresie letnim, konieczne jest zwiększenie wydajności wodociągu gminnego. W tym celu na działce Nr 648 należy zaprojektować i wybudować budynek STACJI UZDATNIANIA WODY. Budynek ma być projektowany na potrzeby techniczne obsługi ujęcia i jest jego integralnym elementem. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego w szczególności na; 3.2.1.1 wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, projektu wykonawczego, operatu wodno-prawnego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, a także innej dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa na etapie projektowania, występowania o pozwolenia na budowę; 3.2.1.2 zapewnieniu obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, 3.2.1.3 uzyskaniu akceptacji dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego; 3.2.1.4 uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej, lub też wykonaniu projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń; 3.2.1.5 wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. 3.2.1.6 Szczegółowy zakres robót został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ i jest podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.2.1.7 opracowaniu dokumentacji powykonawczej, 3.2.1.8 uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do użytkowania instalacji i budynku; 3.2.1.9 udostępnienia materiałów o charakterze dydaktycznym opisujących zastosowane rozwiązanie techniczne. 3.2.2 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ, b) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach