Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68100 Żagań, Plac Słowiański
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 771 040 , fax. 684 771 017
- Data zamieszczenia: 2017-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Plac Słowiański 17
68100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 684 771 040, fax. 684 771 017
REGON: 52679400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzbrojenie strefy inwestycyjnej przy ul. Asnyka w Żaganiu w systemie zaprojektuj i wybuduj. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Uzbrojenie strefy inwestycyjnej przy ul. Asnyka w Żaganiu” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę pozwolenia na budowę. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2. Przedmiotowe zadanie realizowane jest w ramach projektu pn: „Utworzenie Żagańsko – Żarskiej Strefy Gospodarczej w Żarsko - Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 3. Zakres rzeczowy: 3.1 Zakres rzeczowy został podzielony na dwie (2) części realizacji: 1)Część 1 – opracowanie dokumentacji projektowej. 2)Część 2 – wykonawstwo robót budowlanych i montażowych oraz nadzór autorski. 3.2Przedmiot umowy w Części 1 realizowany będzie z podziałem na etapy: Etap I: 1)Wykonanie i przekazanie koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w załączniku nr 1 (PFU). Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu II przedmiotu umowy. Etap II: 1)Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 3 kompletów projektu budowlanego. 2)Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę. 3) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na budowę wraz z 3 kpl. zatwierdzonego projektu budowlanego. 4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów wykonawczych oraz pozostałych opracowań, o których mowa w PFU oraz w § 3 ust.1 pkt 1) do 8) umowy. 5) Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w następujących ilościach egz. – zgodnie z PFU. 6) Całość dokumentacji, powinna zostać przekazana dodatkowo w wersji elektronicznej na CD (wersje plików: pdf. + skany pełnej dokumentacji formalno-prawnej) – 1 szt. 7) Dokumentacja projektowa wykonana będzie zgodnie z prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 3.3 Przedmiot umowy w Części 2 obejmuje: 1) Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wszystkich branż, wynikającego z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy, wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz wykonaniu 1 szt. tablicy promocyjno-informacyjnej (po uzgodnieniu treści i formy z Zamawiającym). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 3) Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08