Przetargi.pl
„Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie"

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia które obejmuje dokończenie robót budowlanych związanych z przebudową, rozbudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły Podstawowej nr 2 w Pińczowie przy ul. 7 źródeł 7 - na potrzeby utworzenia Kluby dziecięcego. Klub przeznaczony będzie dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat. W obiekcie przewidziane są: 3 sale zajęć z sanitariatami, szatnia na odzież wierzchnią, pomieszczenia biurowe i socjale dla nauczycieli oraz sanitariat dla personelu. Będą również pomieszczenia do przyjęcia i rozdysponowania posiłków przywożonych z zewnątrz wraz ze zmywalnią naczyń. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zakres robót wykonanych : wydzielono nowe pomieszczenia – łazienki w salach zajęć, pom. socjalne, pomieszczenia do wydawania posiłków częściowo rozprowadzono instalację wod.-kan. częściowo rozprowadzono instalację elektryczną i niskoprądową wybudowano szyb windowy do wysokości stropu położono glazurę na ścianach i podłogach w ok.90% Zakres robót do wykonania : dokończenie budowy zewnętrznego dźwigu osobowego (w tym wybicie otworu w stropie łącznika) – dźwig obsługiwał będzie 3 kondygnacje (kondygnacja łącznika, I i II piętro). wymiana pokrycia dachowego łącznika wymiana okien na korytarzu I i II piętra w związku z budową windy docieplenie i elewacja segmentu budynku na całej jego wysokości z obróbkami blacharskimi (w tym pas wełny mineralnej wydzielający strefę pożarową) wymiana fasady okiennej klatki schodowej wykonanie klapy oddymiającej w stropie budynku ( istnieje możliwość zamiany na okno napowietrzające w fasadzie okiennej po uprzednim uzgodnieniu warunków ppoż.) stolarka drzwiowa wewnętrzna posadzki – sale zajęć ,holl – wykładzina typu Tarkett ściany - gładź gipsowa, farby dekoracyjne lateksowe odporne na ścieranie wymiana grzejników wraz z osłonami ochraniającymi od bezpośredniego kontaktu z elementem grzejnym łazienki, ubikacje, pomieszczenia higieniczno-sanitarne – dokończenie układania glazury, wyposażenie – biały montaż dostosowany do dzieci, lustra szlifowane wklejane, kosze, pojemniki na papier, mydło, uchwyty na papier i ręczniki parapety wewnętrzne dokończenie rozprowadzenia instalacji elektrycznych, niskoprądowe, wentylacji wykonanie odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej w nowopowstałych łazienkach żaluzje zewnętrzne – elektryczne oraz rolety wewnątrz pomieszczeń pomieszczenia związane z wydawaniem posiłków i myciem naczyń – należy opracować projekt technologii, jeśli jest wymagany - i wyposażyć w niezbędne meble gastronomiczne ze stali nierdzewnej takie jak - regał, stół ze zlewem, stół z półkami, urządzenia: płyta indukcyjna, chłodziarka, zmywarka gastronomiczna, wyparzacz oraz zabudowę meblową Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie projektu aranżacji wnętrz uwzględniający estetyczne funkcje klubu dziecięcego (wielokolorowe wykończenie tematyczne ścian, posadzek, aplikacje ścienne, motywy z bajek itp.) – do uzgodnienia z zamawiającym. Opracowanie instrukcji ppoż – wyposażenie pomieszczeń w niezbędne urządzenia gaśnicze Po zakończeniu robót uzyskanie pozytywnej opinii p.poż i sanepidu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy złotych)- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 65 1020 2629 0000 9502 0365 9810 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP.271.5.2020 Utworzenie Klub Dziecięcego nr 1 w Pińczowie Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i За, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach