Przetargi.pl
Utwardzenie terenu płytami betonowymi na ul. Basztowej 17-23 w Wałbrzychu

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie terenu płytami betonowymi na ul. Basztowej 17-23 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: utwardzenie terenu płytami ażurowymi na ul. Basztowej 17-23 (działka nr 124/8 obręb 47 Podzamcze)w Wałbrzychu. Ogólny opis zadania: W ramach zamówienia planuje się utwardzenie terenu płytami betonowymi ażurowymi na powierzchni ok. 350 m2 oraz wykonanie krawężnika na długości ok. 150 m. Przewidywany zakres robót: - roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej, rozebranie ław pod krawężniki z betonu, muru z bloczków betonowych, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych), - roboty ziemne - wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych kat. I - V, - roboty związane z wykonaniem koryta przeznaczonego do ułożenia konstrukcji nawierzchni, - roboty związane z wykonaniem warstw odsączających i odcinających, stanowiących część podbudowy pomocniczej grubości 15 cm, - roboty związane z wykonaniem podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 20 cm, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm na podsypce grubości 5 cm. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zorganizowanie zaplecza budowy, 2) opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. 3) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 4) stosowanie się podczas prowadzenia remontu do wymagań określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) wbudowywanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 8) przedstawienie Inspektorowi nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 9) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania, utylizacji bądź recyklingu gruzu betonowego pochodzącego z rozbiórki, 10) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz zapisami w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach