Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg
- Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
- Data zamieszczenia: 2019-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
REGON: 81116857110000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Pyrzyce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1 Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej w Pyrzycach na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania zieleńców przez co rozumie się: a) zbieranie odpadów z terenów zielonych w sposób zapewniający utrzymanie ich w czystości, b) opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy, c) koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim wraz z zebraniem i wywiezieniem (odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia), d) cięcie żywopłotów, e) jesienne grabienie liści. Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych– gałęzi i wiatrołomów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W trakcie trwania umowy przewiduje się maksymalnie 4 zdarzenia. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992, ze zm.) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy. 2 Zadanie II Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu ulic, chodników, parkingów, opróżnianiu koszy ulicznych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr II przez cały okres objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego oczyszczania ulic, chodników, parkingów przez co rozumie się: a) ręczne bądź mechaniczne sprzątanie ulic na całej ich szerokości wraz z polami wyłączonymi z ruchu i azylami znajdującymi się na tych ulicach b) sprzątanie chodników na całej ich szerokości przy drogach gminnych wraz z usuwaniem zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków drogowych słupów oświetleniowych i przy krawędzi jezdni i chodników, c) opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych. Zwiększenie ilości koszy ulicznych czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych– gałęzi i wiatrołomów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzinod zgłoszenia. W trakcie trwania umowy przewiduje się maksymalnie 4 zdarzenia. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992, ze zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. u. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wypełniony i podpisany wzór oferty – załącznik nr 1 do SIWZ,3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic.
Dodano: 2023-12-13 - „Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w ..."
Dodano: 2023-11-26 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-02-21 - 11P/TP1/S/2022 Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2023-02-18 - Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
Dodano: 2023-02-15 - Sprzątanie terenów Miasta Świdwin w tym Parku Miejskiego przy ul. Drawskiej.
Dodano: 2023-01-16 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-01-13 - Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Boboli
Dodano: 2022-12-02 - Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, cmentarzy oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2021 r.
Dodano: 2021-01-20 - Bieżące utrzymanie czystości na terenach sportowo - rekreacyjnych utrzymywanych przez ZDiT w Koszalinie
Dodano: 2021-01-14