Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic.

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    Ratuszowa 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2024 roku”, tj.:1.1. Bieżące remonty naprawczo – konserwacyjne.1.2. Utrzymanie bezpieczeństwa.1.3. Przystanki autobusowe bieżące utrzymanie.1.4. Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów, placów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ: Rozdział B „Opis przedmiotu zamówienia”. Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualną – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100); W przypadku gdy z treści polisy lub dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania i podpisania na kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierało w następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.3) zdolności technicznej lub zawodowej – minimalny poziom zdolności:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał należycie co najmniej jedną usługę w zakresie branży drogowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (słownie czterysta tysięcy złotych 00/100 brutto) w ramach jednej umowy, zawierających prace objęte przedmiotem zamówienia, tj. bieżące remonty naprawczo – konserwacyjne i/lub utrzymanie bezpieczeństwa i/lub zimowe utrzymanie dróg gminnych i/lub bieżące utrzymanie przystanków autobusowych – Załącznik nr 6 do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.b) gdy Wykonawca wykaże łącznie, że dysponuje lub będzie dysponować w realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 (jedną) osobą posiadającą doświadczenie minimum 5 lat, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej – Załącznik nr 7 do SWZ.c) gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum zapleczem sprzętowym w celu realizacji zamówienia tj. do zimowego utrzymania dróg - – Załącznik nr 8 do SWZ:c.1) spych ciągnikowy, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 3,2 m,c.2) pług, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 2,5 m,c.3) równiarka, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 3,5 m,c.4) pług wirnikowy, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 2,2 m,c.5) pług wirnikowy samojezdny, min. 1 szt. o minimalnej szerokości odśnieżania 0,6 m,c.6) posypywarka do mieszanki solno - piaskowej, min. 1 szt.,c.7) miniciągnik z pługiem do odśnieżania chodników, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 1,3 m.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach