Przetargi.pl
Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Boboli

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    Ratuszowa 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Boboli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim oraz strzelnicą w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Bobolice w 2023 roku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ: Rozdział B „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia składa się z 4 następujących zadań:ZADANIE NR 1: Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Bobolice w 2023 roku.ZADANIE NR 2: Administrowanie i bieżące utrzymanie Stadionu Miejskiego w Bobolicach w 2023 roku.ZADANIE NR 3: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na obszarze Gminy Bobolice w 2023 roku.ZADANIE NR 4: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Bobolice w 2023 roku.Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dotyczy wszystkich zadań łącznie: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualną – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100); W przypadku gdy z treści polisy lub dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania i podpisaniana kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierałow następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.3) zdolności technicznej lub zawodowej – minimalny poziom zdolności:a) dotyczy wszystkich zadań łącznie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał należycie co najmniej dwie usługi zawierające prace objęte przedmiotem zamówienia, tj całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami i/lub administrowanie i bieżące utrzymanie stadionu miejskiego i/lub utrzymanie czystości i porządku i/lub utrzymanie i konserwacja terenów zieleni, o łącznej wartościnie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczeniew realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas Wykonawca wykazuje te usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył – Załącznik nr 6 do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jedenz Wykonawców w całości.b) wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować kadrą w realizacji przedmiotu zamówienia Załącznik nr 7 do SWZ :b.2.1. dotyczy Zadania nr 1 - minimum 1 (jedną) osobą posiadającą doświadczenie minimum5 lat, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno – budowlanej,b.2.2. dotyczy Zadania nr 2 - minimum 1(jedną) osobę posiadającą doświadczenie minimum5 lat, która posiada uprawnienia do obsługi kosiarki samojezdnej,b.2.3. dotyczy Zadania nr 3 - minimum 1(jedną) osobę posiadającą doświadczenie minimum5 lat, która posiada uprawnienia – prawo jazdy kat. B i T,b.2.4. dotyczy Zadania nr 4 - minimum 1(jedną) osobę, która posiada uprawnienia do obsługii konserwacji sprzętu tj. podnośnika koszowego o wysokości roboczej min. 18 m,c) dotyczy wszystkich zadań łącznie - dysponowania minimum zapleczem sprzętowym w celu realizacji zamówienia tj. podnośnik koszowy o wysokości roboczej min. 18 m, zamiatarka uliczna, kosiarka bijakowa, wykaszarka, ciągnik o mocy min. 100 Km, pług odśnieżarka, spych ciągnikowy, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 3,2 m, pług, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 2,5 m, równiarka, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 3,5 m, pług wirnikowy, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 2,2 m, pług wirnikowy samojezdny, min. 1 szt.,o minimalnej szerokości odśnieżania 0,6 m, posypywarka do mieszanki solno-piaskowej,min. 1 szt. miniciągnik z pługiem do odśnieżania chodników, min. 1 szt., o min. szerokości odśnieżania 1,3m – Załącznik nr 8 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach