AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ REGIONALNY ogłasza przetarg
- Adres: 70-225 Szczecin, Plac Brama Portowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4698400
- Data zamieszczenia: 2022-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
Plac Brama Portowa 1
70-225 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4698400
REGON: 01061308300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa monitoringu elektronicznego systemów alarmowych w 17 Biurach Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia na usługę społeczną jest świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony polegających na sprawowaniu monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach 17 Biurach Powiatowych na terenie województwa zachodniopomorskiego. 2. Wykaz lokalizacji objętych usługą wskazano w załączniku nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w 17 lokalizacjach Zamawiającego w zakresie: 1) stały monitoring elektroniczny systemów alarmowych Zamawiającego w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem, na podstawie sygnałów transmitowanych przez zastosowane systemy alarmowe,2) gromadzenie i przechowywanie danych dotyczących zdarzeń zarejestrowanych przez urządzenia systemów alarmowych przez okres realizacji zamówienia i udostępniania informacji Zamawiającemu na jego żądanie,3) zapewnienie działań grup interwencyjnych w sytuacji otrzymania zgłoszenia z systemu alarmowego,4. W poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego funkcjonuje system alarmowy, w skład którego wchodzi System Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN wraz z czujkami ruchu, magnetycznymi, dymu i zalania wodą. W biurach powiatowych system alarmowy oparty jest o centralę SATEL CA64 lub Integra 64 w przypadku Biura Powiatu Polickiego. Wykaz elementów systemu alarmowego określono w załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) i przedłożenia Zamawiającemu uwierzytelnionej kopii opłaconej polisy przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.6. Zamawiający w związku z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wchodzących w skład grup interwencyjnych (zgodnie z zakresem czynności i obowiązków Wykonawcy określonych w § 2 ust. 2 pkt 6 ) umowy. 7. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79711000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna Wykonawcę ze spełniającego warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, który posiada aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.).2. dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna Wykonawcę za spełniającego warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również realizuje, co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia polegającej na usłudze monitoringu elektronicznego systemów alarmowych z zapewnieniem działania grup interwencyjnych, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) każda.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną