Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg
- Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
REGON: 81116857110000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce. Część I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej i parków miejskich w Pyrzycach na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową. Część II. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr II przez cały okres objęty umową. Część III. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych gminy Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu wałów i ścieżki rowerowej oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr III przez cały okres objęty umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. u. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.) dot. w szczególności odpadów o następujących kodach: z grupy 1501-odpady opakowaniowe z grupy 1702- odpady drewna, szkłą i tworzyw sztucznych z grupy 1913 – odpady z oczyszczania gleby z grupy 2002 – odpady z ogrodów i parków z grupy 2003 – inne odpady komunalne ( odpady z oczyszczania ulic i placów) 2. Posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3. Oświadczenie Wykonawcy składane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4). Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic.
Dodano: 2023-12-13 - „Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w ..."
Dodano: 2023-11-26 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-02-21 - 11P/TP1/S/2022 Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2023-02-18 - Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
Dodano: 2023-02-15 - Sprzątanie terenów Miasta Świdwin w tym Parku Miejskiego przy ul. Drawskiej.
Dodano: 2023-01-16 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-01-13 - Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Boboli
Dodano: 2022-12-02 - Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, cmentarzy oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2021 r.
Dodano: 2021-01-20 - Bieżące utrzymanie czystości na terenach sportowo - rekreacyjnych utrzymywanych przez ZDiT w Koszalinie
Dodano: 2021-01-14