Przetargi.pl
Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych i cieków w zlewni Odry na terenie powiatów legnickiego, lubińskiego, polkowickiego i głogowskiego

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
    al. J. Matejki 5 5
    50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
    REGON: 00058146800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych i cieków w zlewni Odry na terenie powiatów legnickiego, lubińskiego, polkowickiego i głogowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie cieków w zlewni Odry na terenie powiatów legnickiego, lubińskiego, polkowickiego i głogowskiego o łącznej długości 69,485 Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni Odry na terenie powiatów legnickiego i głogowskiegoo łącznej długości 8,100 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy) Wymagane wadium: część nr 1 Cicha Woda km 41+825-km 43+200 gm. Wądroże Wielkie 550,0 zł część nr 2 Kałeczna km 4+000-km 8+200 gm. Wądroże Wielkie 1 100,0 zł, część nr 3: Zbójno km 2+245-km 3+215 gm. Ruja 400,0 zł, część nr 4: Dębniak km 0+000-km10+483 gm. Ścinawa 2 000,0 zł, część nr 5: Przychowska Struga km 0+000-km 13+990 gm. Ścinawa i gm. Rudna 2 000,0 zł, część nr 6: Bielnik km 0+000-km 4+870 gm. Pęcław 200,0 zł, część nr 7: Borownica km 0+000-km 3+200 gm. Grębocice 1 600,0 zł, część nr 8: Południowy km 0+000-km 13+800 gm. Pęcław i gm. Głogów 4 000,0 zł, część nr 9: Środkowy km 0+000-km 3+080 i km 3+540-km 10+540 - gm. Pęcław 300,0 zł, część nr 10: Wał rz. Rudna km 0+000-km 5+000 gm. Rudna 450,0 zł, część nr 11: Wał rz. Cicha Woda km 5+200-km7+000 gm. Prochowice 250,0 zł. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 2 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w Formularzu Oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż przed podpisaniem umowy. Walutę zabezpieczenia stanowi PLN. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w ogłoszeniu i SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie): dla zamówień częściowych nr: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co Zamawiając rozumie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na konserwacji cieku (odmulenie, hakowanie, oczyszczenie z namułu, itp.) o wartości odpowiadającej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę .W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może udokumentować posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia dla każdej z części oddzielnie lub może wykazać się wykonaniem usługi nie mniejszej niż wartość najwyżej wycenionej części zamówienia, na którą składa ofertę: dla zamówień częściowych nr: 10, 11 wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co Zamawiając rozumie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na konserwacji urządzeń melioracji wodnych( wykaszanie porostów, zabudowa zapadlisk, odkrzaczanie, itp.) o wartości odpowiadającej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę .W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może udokumentować posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia dla każdej z części oddzielnie lub może wykazać się wykonaniem usługi nie mniejszej niż wartość najwyżej wycenionej części zamówienia, na którą składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dołącza każda z firm), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1)1).a), III.2.1)1).b) i III.2.1)1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1)1).a), III.2.1)1).a), III.2.1)1).c) i III.2.1)1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru zawartego w SIWZ pkt. IX g) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy wypełniają ww. wykaz wspólnie) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach