Przetargi.pl
Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w latach 2019-2021

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Henrykowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 763 379 , fax. 683 762 462
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Henrykowska
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683 763 379, fax. 683 762 462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w latach 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa. Roboty polegają na utrzymaniu rowów wraz z występującymi w ich ciągu przepustami, mnichami i progami. Aktualnie urządzenia melioracyjne wymagają prac utrzymaniowych w tym konserwacyjnych i remontowych. rowy posiadają zamulone dna oraz przerośnięte krzakami i trawami skarpy i ich okolice. Przepusty, mnichy i progi w części wymagają jedynie odmulenia, a w części uległy one zniszczeniu i wymagają wymiany elementów na nowe. - rowy – odcinki rowów należy oczyścić na poziomie dna; oczyszczanie rowu polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu oraz ich wygrabienia poza krawędź rowu; w każdym przypadku należy uzyskać szerokość dna założoną w tabeli zbiorczej na 2 oraz przedmiarze robót; najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić 0,2%, a w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200m – 0,1%; namuł i nadmiar gruntu pochodzącego z remontowanych rowów i skarp należy rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Inspektora nadzoru; sposób zniszczenia pozostałości po usuniętej roślinności powinien być zgodny z ustaleniami ST lub wskazaniami Inspektora nadzoru. - przepusty – przepusty w ciągu rowów objętych pracami utrzymaniowymi należy oczyścić; część przepustów ze względu na stan techniczny przewidziano naprawy; prace naprawcze będą polegać na wymianie elementów przepustów na takie same co do średnicy i długości elementy; prefabrykaty rurowe powinny być wykonane z betonu klasy co najmniej B-30; kręgi betonowe należy ułożyć na ławie żwirowej, a następnie wykonać na nowo przyczółki darniowe; wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu budowy w zakresie czasowego przełożenia koryta cieka w przypadku przepływu wody w rowie, na którym będą wykonywane prace; do wykonania izolacji przepustów można stosować lepik asfaltowy na gorąco beż wypełniacza; szczegółowe wymagania materiałowe i technologiczne zawarto w Specyfikacji technicznej. - mnichy – mnichy w ciągu rowów objętych pracami utrzymaniowymi należy oczyścić; część mnichów ze względu na stan techniczny przewidziano do naprawy; prace naprawcze będą polegać na wymianie elementów mnichów na takie same co do średnicy i długości elementy; prefabrykaty rurowe powinny być z PEHD SN8 dla mnichów; rury z PEHD należy ułożyć na ławie żwirowej, a następnie wykonać na nowo przyczółki; wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu budowy w zakresie czasowego przełożenia koryta cieku w przypadku przepływu wody w rowie, na którym będą wykonywane prace; szczegółowe wymagania materiałowe i technologiczne zawarto w specyfikacji technicznej. Wszelkie prace powinny być prowadzone ze szczególną dbałością o niezanieczyszczanie terenu budowy i przyległego. Ponadto, istotne dla ograniczenia szkodliwości prac budowlanych będzie kontrolowanie materiałów używanych do budowy, używanie maszyn i urządzeń technicznych spełniających określone obowiązującymi przepisami wymagania ochrony środowiska oraz porządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 17 900 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy dziewięćset złotych) 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.). 10.3. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o/Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, „Utrzymanie urządzeń melioracyjnych 2019-2021 - wadium” 10.4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 10.5. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 09:30 w dniu 13.06.2019r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 10.7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację – „Wadium wniesiono w innej formie”. 10.8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, - kwotę gwarancji / poręczenia, - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi wynikać: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca w celu wykazania wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, będzie zobowiązany do: -zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. lit. a) , -w załączniku nr 2 do SIWZ –składanego wraz z ofertą. -zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. lit. i) –w załączniku nr 3 do SIWZ –składanego wraz z ofertą. -przedstawienia zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia –składanego wraz z ofertą. -przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.1. lit. b –h przedmiotowe dokumenty Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: -kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, -firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, -ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej w/w informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Ponadto Oferta musi zawierać (oprócz dokumentów wskazanych w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia: a) Formularz oferty, b) Szczegółowy kosztorys ofertowy, c) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –pełnomocnictwo. d) Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach