Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zieleni miejskiej

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zieleni miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie urządzonych i nie urządzonych terenów zieleni miejskiej o łącznej powierzchni 152.986m2 na obiektach - Urządzone o powierzchni 106.034m2 , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy, - Nie urządzone o powierzchni 46.952m2 , zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy w zakresie jak niżej : 1. Urządzone tereny zieleni miejskiej: 1.1. Utrzymanie zieleni na poszczególnych obiektach, a w szczególności trawników, kwietników, krzewów, żywopłotów i drzew w estetycznym stanie, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obowiązującymi przepisami w tym zakresie (np.: koszenie i zgrabianie trawy, dosiewanie nasion traw, pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów , usuwanie wywrotów, pielęgnacja rabat kwiatowych trwałych i sezonowych - pielenie, nawożenie, podlewanie wg potrzeb, uzupełnianie róż i bylin, zabezpieczenie na zimę, obsadzenie rabat, mis i kwietników kwiatami sezonowymi (wiosenne i letnie), pielęgnacja drzew i krzewów obsadzonych w donicach i na rondzie, ustawienie w okresie wiosennym donic i mis na Pl.Wolności itp. ; U w a g a : - donice , misy i ławki przeznaczone do zagospodarowania Pl.Wolności Wykonawca odbierze własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a po sezonie zabezpieczy na okres zimowy . 1.2. Bieżące letnie i zimowe utrzymanie w czystości i porządku obiektów zieleni oraz terenu przyległego w sposób określony w : a/ ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -(Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), b/ ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 100, poz. 1085 ze zmianami), c/ uchwale Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica (np. : opróżnianie koszy parkowych, , wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, odchwaszczanie alejek, itp. , transport odpadów komunalnych na wysypisko miejskie, odśnieżanie i zwalczanie śliskości ) . 1.3. Stałe bieżące utrzymanie istniejących na obiektach urządzeń : a/ ławki i kosze parkowe - konserwacja , malowanie oraz drobne naprawy, b/ pomost i tzw. obiekt Grzybka - konserwacja i drobne naprawy, c/ obiekt fontanny - konserwacja, drobne naprawy i utrzymanie w czystości, d/ obiekt placu zabaw - konserwacja, drobne naprawy, malowanie i utrzymanie w czystości, e/ jeziorko miejskie - utrzymanie w czystości lustra wody, czyszczenie krat wlotowych i wylotowych. 1.4. Ustawienie choinki świątecznej przed Ratuszem w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 1.5. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem gminy tj. obiektami przyjętymi do utrzymania zgodnie z załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do umowy jako całością, a w szczególności : ławkami, koszami, pomostem, budynkiem tzw. GRZYBKIEM, donicami, misami, fontanną, placem zabaw, bramą, alejami i nawierzchniami utwardzonymi itp.) . 1.6. Wykonywanie wszystkich innych prac nie wymienionych w ust.1 pkt. od 1.1. do 1.5. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia , a wynikających z zakresu bieżącego utrzymania obiektów wykazanych do utrzymania . 2. Nie urządzone tereny zieleni miejskiej 2.1. Utrzymanie zieleni na poszczególnych obiektach tj.: koszenie i zgrabianie trawy, usuwanie wywrotów i suchych konarów. 2.2. Utrzymanie w czystości i porządku obiektów tj.: wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, odśnieżanie i zwalczanie śliskości itp. oraz transport odpadów komunalnych na wysypisko miejskie . 2.3. Sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem gminy tj. obiektami przyjętymi do utrzymania zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy jako całością. 2.4. Wykonywanie wszystkich innych prac nie wymienionych w ust.1 pkt.2.1. , 2.2. i 2.3., a wynikających z zakresu utrzymania obiektów wykazanych do porządkowania. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu i odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi o odpadach lub umowa na odbiór odpadów komunalnych zawarta z Przedsiębiorstwem-Firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz zezwolenie tej że Firmy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, wystawione przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (wykonawca winien dysponować: a/ kierownikiem robót posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne o kierunku ogrodnictwo lub urządzanie i organizacja terenów zielonych), wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 3. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wystawione przed upływem terminu składania ofert, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej technicznej, wystawiona przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz co najmniej 1 wykonanej usługi polegającej na utrzymaniu urządzonych terenów zieleni miejskiej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000 PLN - wystawioną przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach