Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Mrągowo

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 89 7412874
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 74190 00, fax. 89 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Mrągowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Mrągowa w roku 2016 obejmuje: 1. Realizację zadań będących przedmiotem zamówienia na terenach zieleni miejskiej o powierzchni dla Części I 71 815 m2 i dla Części II 110 771m2 (łączna powierzchnia 182 586 m2). Zestawienie lokalizacji terenów zielonych objętych utrzymaniem dla Części I stanowi Załącznik Nr 1 i dla Części II stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej umowy. 2. Zakres rzeczowy prac konserwacyjno-pielęgnacyjnych obejmuje w szczególności: utrzymanie w sprawności budowli, urządzeń i obiektów małej architektury zlokalizowanych na ww. terenach, w tym między innymi: ławek, koszy na odpady, zadaszeń, murków oporowych, instalacji odwadniającej teren, pomników i rzeźb, stojaków na rowery, ogrodzeń, ciągów pieszych, obrzeży trawnikowych. Dbałość o utrzymanie czystości toni wodnej oraz bieżące kontrolowanie poziomu wody w jez. Magistrackim (przy współpracy z konserwatorem sieci burzowej w mieście). Zagospodarowanie własnym staraniem i na własny koszt odpadów powstałych z prowadzonej działalności. Zgłaszanie dewastacji i kradzieży elementów wyposażenia obiektów organom ścigania. Zakres rzeczowy nie obejmuje prac związanych z utrzymaniem fontann. 3. Wykaz rzeczowy prac wchodzących w zakres wynagrodzenia ryczałtowego dla obiektów z Części I (Załącznik Nr 1): 1) Kompleksowa pielęgnacja różanek, bylin, roślin cebulowych, itp.: - odkrycie, rozkopczykowanie, przycięcie - 1x w okresie obowiązywania umowy wiosną, - pielenie , spulchnianie w okresie wegetacji - co dwa tygodnie, - nawożenie w okresie wegetacji - 2 x w okresie obowiązywania umowy: wiosną i latem, - podlewanie w okresie suszy - 1 x na tydzień, - usuwanie przekwitłych kwiatostanów - 2 x w miesiącu, - wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów - 3 x w okresie wegetacji - przesadzanie i rozsadzanie - 1 x wiosną lub jesienią, do 70 szt./w okresie obowiązywania umowy - kopczykowanie i okrycie - 1 x w okresie obowiązywania umowy (jesienią). 2) Wykonanie nasadzeń jednorocznych i pielęgnacja na wskazanych rabatach, w wieżach kwiatowych oraz donicach wiszących i betonowych : - uzupełnienie ziemi na rabatach - 1 x w okresie obowiązywania umowy, przed wykonaniem nasadzeń,(do 10 t) - wypełnienie lub uzupełnienie ziemią donic (betonowych i wiszących oraz wież kwiatowych) - 1 x w okresie obowiązywania umowy, przed wykonaniem nasadzeń, (do 1t) - wykonanie nasadzeń: a) na rabatach o powierzchni 510 m2 (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), kwiaty jednoroczne w fazie kwitnienia rozkrzewione, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, gęstość sadzenia 20x20 cm, gat. do uzgodnienia, w (średniej) cenie do 2,50 zł/szt. Nasadzenia należy wykonać do 25.05.2016r. Podany termin może ulec przesunięciu w zależności od warunków pogodowych tj. wystąpienia przymrozków b) w donicach wiszących: 729 szt. kwiatów zwisających do uzgodnienia, w cenie do 6 zł/szt. (189 donic x 3 szt. kwiatów + 27 kompletów donic o podwójnym dnie x 6 szt. kwiatów). Nasadzenia należy wykonać do 20.05.2016r. Podany termin może ulec przesunięciu w zależności od warunków pogodowych tj. wystąpienia przymrozków c) w wieżach kwiatowych: 520 szt. kwiatów zwisających do uzgodnienia, w cenie do 6 zł/szt. (3 wieże H 1200 x 100 szt. + 4 wież H1100 x 55 szt.). Nasadzenia należy wykonać do 25.05.2016r. Podany termin może ulec przesunięciu w zależności od warunków pogodowych tj. wystąpienia przymrozków. d) w donicach betonowych przy ul. Żeromskiego (parking) 240 szt. begonii stalekwitnącej i plektrantusa. Nasadzenia należy wykonać do 25.05.2016r. Podany termin może ulec przesunięciu w zależności od warunków pogodowych tj. wystąpienia przymrozków - na bieżąco uzupełnianie wypadów i skradzionych nasadzeń, (do 100 szt. skradzionych nasadzeń na koszt wykonawcy , powyżej tej liczby na koszt zamawiającego) Kradzież potwierdzona zgłoszeniem na Policji. - dosadzenie do rosnących iglaków w donicach betonowych (kwadratowych) roślin sezonowych wg. sugerowanych gat.: wczesną wiosną (jeżeli warunki pogodowe pozwolą do 27 marca 2016 r.) -bratków w cenie do 2 zł/szt. - 140 szt., wiosną - plektrantusa w odmianach, helichrysum petiolatum, w cenie do 6 zł/szt. - 120 szt. do 27.05.2016r. - zastosowanie w czasie sadzenia nawozu wolnodziałającego np. Osmocote w donicach i wieżach w dawce 3 -3,5 g/dm3 i hydrożelu, - nawożenie rabat 2 x w okresie wegetacji (na początku lipca i sierpnia), w dawkach zalecanych przez producenta, - pielenie nasadzeń 2 x w miesiącu od maja do końca lipca i 1 x w miesiącu w VIII i IX, - usuwanie przekwitłych kwiatostanów 1 x w miesiącu, - podlewanie w okresie suszy nasadzeń w gruncie 2 x w tygodniu, nasadzeń w donicach i wieżach 3 x w tygodniu, od wykonania nasadzeń do końca IX. - wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów - 3 x w okresie obowiązywania umowy, - likwidacja nasadzeń 1 x w okresie obowiązywania umowy (jesienią). 3) Kompleksowa pielęgnacja trawników: - wiosenne grabienie połączone z aeracją i wertykulacją 1 x w okresie obowiązywania umowy wiosną - nawożenie 2 x w okresie obowiązywania umowy wiosną i latem (specjalnymi nawozami do nawożenia wiosennego i letniego), w dawkach podanych przez producenta, - koszenie 2 x w maju, 3 x w czerwcu i lipcu, 2 x w sierpniu i wrześniu, jeżeli zajdzie potrzeba 1 x w październiku. Koszenie przy wykorzystaniu kosiarek z funkcją mulczowania. W sytuacjach awaryjnych i przy zbyt wilgotnej trawie dopuszczone jest stosowanie zwykłych kosiarek tj. bez funkcji mulczowania. - podlewanie w okresie suszy 1 x w tygodniu w VI - VIII, - zwalczanie chwastów 2 x w okresie wegetacji, - utrzymywanie krawędzi trawnika przy ciągach komunikacyjnych 1 x w miesiącu - dosiewanie trawy w miejscach zniszczonych i wydeptanych 1 x w okresie wegetacji, do 70m2/w okresie obowiązywania umowy - bieżące jesienne wygrabianie opadłych liści przewidywana ilość 300m3. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania dołów kopanych przez psy oraz kopczyków usypywanych przez krety, nornice itp. 4) Kompleksowa pielęgnacja krzewów ozdobnych: - uzupełnianie wiosną ziemi w misach wokół krzewów ozdobnych rosnących na zieleńcach wokół J. Magistrackiego, Pl. PCK, Pl. Kajki, Pl. Jana Pawła II i przy ul. Krakowskiej - 5t/w okresie obowiązywania umowy - pielenie i spulchnianie ziemi 1 x w miesiącu, - nawożenie 2 x w okresie wegetacji (wiosną i latem), - podlewanie w okresie suszy 1 x w tygodniu w okresie VI-VIII, - formowanie żywopłotów 3 x w okresie obowiązywania umowy, - cięcia odmładzające i formujące 1 x w okresie obowiązywania umowy w terminie zależnym od grupy do której należą poszczególne krzewy, - cięcia sanitarne w miarę potrzeb 2 x w okresie obowiązywania umowy, - usuwanie przekwitłych kwiatostanów 1 x w miesiącu, - wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów - 3 x w okresie obowiązywania umowy, - przesadzanie roślin we wskazane miejsce 1 x w roku, do 70 szt./w okresie obowiązywania umowy. 5) Pielęgnacja zieleni wysokiej: - usuwanie odrostów przy drzewach 10 szt. - 2 x w okresie obowiązywania umowy, - formowanie drzew przy ul. Warszawskiej 24 - 2 szt., które były dotychczas formowane - 2 x w okresie obowiązywania umowy, - wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów - 2 x w okresie obowiązywania umowy, - monitorowanie stanu zdrowotnego drzew i pisemne zgłaszanie konieczności wykonania cięć pielęgnacyjnych i formujących oraz wycinki drzew. 6) Utrzymanie ciągów komunikacyjnych wraz z krawężnikami i obrzeżami oraz schodami: - oczyszczanie (łącznie z niedopałkami papierosów i kapslami) prowadzić ręcznie codziennie, - zamiatanie ciągów utwardzonych - 1 x w tygodniu na ciągach utwardzonych dopuszczone jest stosowanie mini zamiatarki mechanicznej. - odchwaszczanie 1 x w miesiącu, - odśnieżanie i posypywanie piaskiem (bez użycia soli !) codziennie w okresie zimy. Utrzymanie zimowe należy ukończyć do godz. 10.00 oraz do 2 godz. po ustaniu opadów. - pozimowe oczyszczenie z piasku Uwaga : Zabrania się wmiatania i zagrabiania piasku, drobnego kamienia i nieczystości z alejek na trawnik. ! ! ! 7) Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń i obiektów zlokalizowanych na terenach objętych umową, poprzez: - zapewnienie prawidłowości funkcjonowania i sprawności użytkowej instalacji elektroenergetycznej niezbędnej do funkcjonowania oświetlenia i podświetlenia obiektów i urządzeń. Oferent zapewni profesjonalną obsługę urządzeń technicznych. - wykonywanie drobnych prac naprawczych i remontowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń (tj. oświetlenia ziemnego, podświetlenia rzeźb i obelisków), do kwoty 1000 zł netto, powyżej tej kwoty naprawy będą wykonywane na koszt zamawiającego, - naprawy wynikające z aktów wandalizmu i kradzieży, będą wykonywane na koszt Zamawiającego, wymagane jest zgłoszenie na policję, - uzupełnianie brakujących, wymiana uszkodzonych i zniszczonych desek w ławkach (do 20 szt./w okresie obowiązywania umowy) i koszach na śmieci (do 20 szt./w okresie obowiązywania umowy) na bieżąco, - naprawa uszkodzonych i uzupełnianie skradzionych wkładów do koszy na śmieci na bieżąco, do 20 szt. wkładów /w okresie obowiązywania umowy - bieżące utrzymywanie słupków zlokalizowanych przy Warszawskiej (w pozycji pionowej). 4. Wykaz rzeczowy prac wchodzących w zakres wynagrodzenia ryczałtowego dla terenów z Części II (Załącznik Nr 2): 1) Pielęgnacja trawników - koszenie 1 x w miesiącu od maja do października. Koszenie z zastosowaniem kosiarek z funkcją mulczowania. W przypadku koszenia (skarpy) kosami mechanicznymi - wygrabienie trawy z trawników, - jesienne wygrabianie opadłych liści przewidywana ilość 50 m3 Wykonawca zobowiązany jest do usuwania dołów kopanych przez psy oraz kopczyków usypywanych przez krety, nornice itp. 2) Kompleksowa pielęgnacja krzewów ozdobnych: - pielenie, spulchnianie ziemi 1 x w miesiącu, - formowanie żywopłotów 2 x w okresie obowiązywania umowy, - cięcia odmładzające i formujące 1 x w okresie obowiązywania umowy, w terminie zależnym od grupy do której należą poszczególne krzewy, - wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów - 1 razy w okresie obowiązywania umowy. 3) Utrzymanie ciągów komunikacyjnych gruntowych: - odchwaszczanie 1 x w miesiącu, - wyrównanie nawierzchni i uzupełnienie nierówności materiałem rodzimym- 3 razy w okresie obowiązywania umowy. 4) Monitorowanie stanu zdrowotnego drzew i pisemne zgłaszanie konieczności wykonania cięć pielęgnacyjnych i formujących oraz wycinki drzew. 5. Bieżące prace porządkowe dla obiektów z części I i II (Załącznik Nr 1 i Nr 2) 1) opróżnianie koszy na odpady codziennie do godz. 10, (odpady - 112,8 t w roku) 2) oczyszczanie ławek parkowych i koszy z zanieczyszczeń (nalepek, napisów, glonów, pleśni, odchodów ptasich) - codziennie Ilość ławek - 274 szt. Lokalizacja ławek: zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i 2 Ilość koszy - 188 szt. Lokalizacja koszy: zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i 2 3) mycie i dezynfekcja wkładów do koszy na odpady (w środku !) - 1 x w miesiącu. 4) powierzchniowe oczyszczanie terenów objętych umową z zanieczyszczeń codziennie do godz. 10 ! 5) utrzymywanie porządku w czasie trwania imprez organizowanych na terenach objętych umową oraz w ich pobliżu (tj. jeżeli impreza odbywa się na Pl. Unii Europejskiej to teren w pobliżu na którym również trzeba utrzymywać porządek to teren wokół J. Magistrackiego), również w dni wolne od pracy. Imprezy odbywają się od ostatniego weekendu czerwca do ostatniego weekendu sierpnia oraz dodatkowo 4 dowolne imprezy w innych terminach. 6) likwidacja innych zanieczyszczeń w ciągu 4 godzin od zgłoszenia (interwencyjnie), 7) likwidacja dzikich wysypisk śmieci (do 6 t) z terenów objętych umową - 2 x w miesiącu, 8) oczyszczanie murków zlokalizowanych na terenach objętych umową z zanieczyszczeń (między innymi z odchodów ptasich, glonów, mchów) codziennie. 9) oczyszczanie wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej 3 szt. , zlokalizowanych na terenach objętych umową - 2 x w sezonie (wiosna, jesień). 10) Utrzymanie skarp i toni wodnej zbiorników i cieków znajdujących się na terenach objętych umową, a w szczególności: - utrzymanie skarp wokół J. Magistrackiego, tj. koszenie, wygrabianie, w przypadku powstania wyrw spowodowanych roztopami wiosennymi lub intensywnymi opadami deszczu - doprowadzenie do stanu pierwotnego - usuwanie wszelkich zanieczyszczeń w strefie przybrzeżnej - na bieżąco, - usuwanie zanieczyszczeń w toni - 1 x w sezonie, - utrzymanie właściwego poziomu lustra wody w J. Magistrackim. 6. Zakres prac nie wchodzących w zakres ryczałtu, rozliczany będzie wg potrzeb na podstawie protokołu konieczności, cenami jednostkowymi i obejmuje: 1/ budowę 1 m2 trawnika, 2/ przebudowę 1m2 trawnika polegającą na zdarciu istniejącej darni, wymianie podłoża na głębokość 20 cm i założeniu nowego trawnika (planowana jest przebudowa trawnika przy ul. Warszawskiej k/ fontanny) (cz. I) 3/ stawka roboczogodziny na inne roboty nie objęte specyfikacją, ale powiązane z realizacją zadań, rozliczane będą wg ustalonej stawki roboczogodziny, (stawka do celów kosztorysowych z uwzględnieniem kosztów ogólnych i zysku). 4/ bieżące utrzymanie i konserwacja 1 m2 urządzonego terenu zieleni ( zakres prac do realizacji taki jak w ust.3, wchodzących w zakres wynagrodzenia ryczałtowego) 5/ koszenie, wygrabienie i wywóz trawy z 100 m2 trawnika. 6/ usuwanie glonów i innej roślinności zarastającej zbiorniki wodne - za 1m3 zebranych roślin.(cz I) 7/ uzupełnienie grysu na alejkach wykonanych z tego materiału i zlokalizowanych przy J. Magistrackim, (cz. I) - za 100m2 powierzchni 8/ oczyszczanie powierzchniowe - za 10m2 Ceny jednostkowe prac wymienionych w ust. 6 pkt.1-2 i 4-8 obejmują również koszty zakupu materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, koszty niezbędnych nakładów na podstawowe prace pielęgnacyjne w okresie 1 roku kalendarzowego (tzw. przyjęcie się materiału roślinnego) oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem, kradzieżą i uprzątnięcie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach