Przetargi.pl
Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020-2023.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020-2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp., tj. wiat przystankowych i pozostałych elementów infrastruktury przystankowej (ławki, gabloty, perony i zatoki autobusowe) dla zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: −usuwanie z uszkodzonych wiat pozostałości szkieł z rozbitych szyb oraz innych wystających elementów (listwy, elementy konstrukcji) powodujących zagrożenie bezpieczeństwa pasażerów z zabraniem włącznie, nie dopuszcza się wrzucania tych elementów do koszy przystankowych, −uzupełnianie brakujących lub wymiana zniszczonych elementów poprzedzone demontażem uszkodzonych elementów w wiatach: szyb, listew mocujących, podkładek i uszczelek, pokrycia dachowego i taśm mocujących wraz z uszczelnieniem, desek, ławek, poliwęglanu, płyty PCV – materiały do bieżącego utrzymania zakupuje i przechowuje Wykonawca w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą, −odnowienie powłoki lakierniczej konstrukcji obejmuje: oczyszczenie konstrukcji z rdzy i starej powłoki lakierniczej, przy konstrukcji ocynkowanej uzupełnieniem ubytków ocynku preparatami cynkowymi, pomalowanie konstrukcji podkładem wiążącym korozję lub konstrukcji ocynkowanych, malowanie konstrukcji farbą chemoutwardzalną lub lakierowanie proszkowe na kolor określony przez Zamawiającego, − zabezpieczenie oraz demontaż wiat, także fundamentów zniszczonych w wyniku dewastacji lub kolizji i wypadków drogowych czy też działania sił natury (wichury, huragany itp.) wraz ze złomowaniem pozostałości. Decyzję o złomowaniu bądź naprawie wiaty podejmie Zamawiający po uzyskaniu oceny szkody przez rzeczoznawcę (Ubezpieczyciela), − w przypadku szkodzeń kwalifikujących wiatę do złomowaniu, najpóźniej w ciągu doby od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, wiatę należy wywieźć na złomowisko - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument PZ (przyjęcie złomu) z punktu skupu złomu potwierdzający złomowanie elementów stalowych, wystawiony na Zamawiającego i niezwłocznie przekazać do siedziby UM Gorzów Wlkp., Wydział Dróg. W przypadku podjęcia decyzji naprawie wiaty, Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy przedstawi Zamawiającemu szczegółową wycenę jej naprawy, −przeniesienie wiat w miejsce wskazane przez Zamawiającego obejmujące demontaż wiat, fundamentów, transport z możliwością czasowego przechowania wiat przez Wykonawcę (przez okres do 14 dni, bez dodatkowej zapłaty) do czasu wykonania przez rzeczoznawcę (ubezpieczyciela) oceny szkody i ponowny montaż w nowej lub tej samej lokalizacji, −demontaż innych elementów infrastruktury przystankowej na zlecenie Zamawiającego, −uzupełnienie brakującej kostki, płytek chodnikowych lub utwardzenie przy słupkach konstrukcji wiat z zastosowaniem materiału, z którego wykonany peron czy zatoka autobusowa, wykonanie fundamentów pod słupki wiaty, − konserwacja, naprawa instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych i gablotach poprzez naprawę uszkodzeń powstałych na skutek: •zużycia elementów instalacji elektrycznej, •spalonych elementów instalacji elektrycznej, •dewastacji urządzeń wiat przystankowych, •kataklizmów, •kolizji i wypadków drogowych, •lub innych zdarzeń losowych. −w ramach zleconego przez Zamawiającego zakresu prac należy wykonać również wszystkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: •na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany posiadać urządzenia i oznakowanie drogowe zapewniające prawidłowe zabezpieczenie teren prac. Dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz oznakowania na czas prowadzenia prac i jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., • usunięcia pozostałości uszkodzonych elementów wiat, •odtworzenie nawierzchni peronu przystanku w miejscach prowadzonych prac poprzez obróbkę przy elementach wiaty lub uzupełnienie po demontażu, do odtworzenia należy użyć materiałów i technologii zastosowanych przy budowie odtwarzanego peronu, •uprzątnięcie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, po zakończeniu robót. Wykonawca wykona przedmiot umowy uwzględniając odpowiednie normy i inne obowiązujące w tej mierze przepisy. Decyzje o konieczności wymiany ławki, gabloty lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, w szczególności montaż lub demontaż wiat należy przeprowadzać w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. Zakres przedmiotu umowy do wykonania i technologię określają w szczególności: a)Projekt umowy, b)Tabela Elementów Rozliczeniowych, c)Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, d) Oferta Wykonawcy, e)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, f)Wykaz szyb i elementów konstrukcji wiat do przekazania wybranemu Wykonawcy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Tabela Elementów Rozliczeniowych, 2.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych), 3.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4.Pisemne Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), 5.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2019r, poz.1010), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa, (jeśli dotyczy), 6. Dowód wniesienia wadium; 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach