Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie czystości w obiektach MOPR Kielce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w obiektach Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 6a do SIWZ – wykaz obiektów do utrzymania czystości. I. Zakres czynności Dotyczy obiektów od nr 1 do nr 17 i od nr.21 do nr27 wskazanych w wykazie obiektów (załącznik nr 6a do SIWZ). Codziennie • opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci włącznie z wymianą worków • opróżnienie / wymiana worków w niszczarkach • wytarcie kurzu i wypolerowanie biurek (o ile nie leżą na nich dokumenty), stołów, stolików, regałów i szaf biurowych, komód i szafek stojących i wiszących, krzeseł obrotowych i zwykłych, foteli, półek, parapetów okiennych; • usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów, spod parapetów i innych dostępnych miejsc w pokojach; • opróżnianie koszy niszczarek dokumentów znajdujących się w pokojach biurowych, opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych i wyniesienie odpadków z w/w do śmietnika zbiorczego; • przecieranie wyłączników oświetlenia sufitowego i ściennego; • mycie powierzchni posadzek z zastosowaniem odpowiednich środków • odkurzenie wykładzin dywanowych i mato wycieraczek • umycie pomieszczeń WC z armaturą i wyposażeniem • umycie aneksu kuchennego, • uzupełnianie środków higieny toaletowej z materiałów własnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki) • przetarcie dostępnych parapetów 1 x w tygodniu • przetarcie wypalcowanych pow. na drzwiach, klamkach i szafach • wytarcie z kurzu luster, aparatów telefonicznych, telefaksów, lampek biurkowych, odbiorników radiowych, telewizyjnych, niszczarek dokumentów znajdujących się w pokojach biurowych itp. sprzętów biurowych, obrazów, lamp, el. ozdobnych, dystrybutorów wody • przetarcie/odkurzenie urządzeń biurowych (drukarki, kserokopiarki, faksy, komputery itp.) • umycie środkiem myjąco -dezynfekującym powierzchni wykafelkowanych ściennych w węzłach sanitarnych • wytarcie kurzu z książek; 1 x na miesiąc • przetarcie uchwytów w drzwiach, szafach, wyłączników światła środkami dezynfekującymi • przetarcie środkiem dezynfekującym słuchawek telefonicznych i telefaksów • odkurzenie mebli tapicerowanych • czyszczenie szaf, regałów i wszystkich mebli będących na wyposażeniu pokoi biurowych oraz znajdujących się w korytarzach; • umycie drzwi • mycie koszy na śmieci • czyszczenie kratek wentylacyjnych w pokojach, toaletach, na korytarzach i w innych pomieszczeniach użytkowych; • usuwanie plam z dywanów i wykładzin dywanowych; • sprzątanie na mokro powierzchni tarasów i balkonów; 2 x w trakcie trwania umowy • umycie okien i przeszkleń wraz z parapetami zewnętrznymi i żaluzji okiennych II. Zakres czynności Dotyczy obiektów od nr 18 do nr 20 wskazanych w wykazie obiektów (załącznik nr 6a do SIWZ). Codziennie • opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci włącznie z wymianą worków • mycie powierzchni posadzek z zastosowaniem odpowiednich środków • usuwanie wypalcowań na drzwiach przeszklonych i przeszkleniach • zamiecenie i umycie klatek schodowych • przetarcie poręczy • umycie kabiny windy • zebranie śmieci z terenu zewnętrznego, zamiecenie miejsc zabrudzonych i ciągów komunikacyjnych • odśnieżanie chodników wokół budynku oraz ciągów komunikacyjnych na terenie posesji, posypywanie piaskiem i solą 1 x na miesiąc • skoszenie trawy (w okresie od maja do października) • umycie drzwi 2 x w trakcie trwania umowy • umycie okien i przeszkleń wraz z parapetami zewnętrznymi i żaluzji okiennych Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu zamówienia, nie więcej niż +/- 10% w stosunku do zakresu podstawowego (całości powierzchni sprzątania) i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, m.in. w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie będą wymagały sprzątania pomieszczeń (np. prace remontowe, inwestycje) lub w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego (np. wyłączenie budynków z eksploatacji, dodania nowych obiektów). W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zwiększona lub zmniejszona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6, 6a i 6b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (sześć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju
Dodano: 2024-02-08 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratur Rejonowych w Skarżysku Kamiennej i Sandomierzu
Dodano: 2023-11-29 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie i utrzymania terenu przyległego oraz doraźnych prac porządkowych w Ośrodku Kuratorskim
Dodano: 2023-11-07 - Obsługa gospodarcza biura Oddziału i świadczenie usług porządkowych wraz z dostawą środków higieny dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach z podziałem na VII części
Dodano: 2023-10-27 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Jędrzejowie i Starachowicach
Dodano: 2023-07-13 - „Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju”
Dodano: 2023-01-17 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratur Rejonowych w Ostrowcu Świętokrzyskim, Włoszczowie, Opatowie, Staszowie i Skarżysku Kamiennej
Dodano: 2022-08-23 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W KIELCACH, KOŃSKICH I SANDOMIERZU
Dodano: 2021-02-23 - „Utrzymanie czystości w obiektach MOPR Kielce”
Dodano: 2021-01-26 - Sąd Rejonowy w Ostrowcu Św. , 27-400 Ostrowiec Św. ul. Kościuszki 1
Dodano: 2021-01-22