Przetargi.pl
„Utrzymanie czystości w obiektach MOPR Kielce”

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
    ul. Studzienna 2
    25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
    REGON: 36770510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie czystości w obiektach MOPR Kielce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w obiektach Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 6a do SIWZ – wykaz obiektów do utrzymania czystości. I. Zakres czynności Dotyczy obiektów od nr 1 do nr 17 i od nr.21 do nr27 wskazanych w wykazie obiektów (załącznik nr 6a do SIWZ). Codziennie • opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci włącznie z wymianą worków • opróżnienie / wymiana worków w niszczarkach • wytarcie kurzu i wypolerowanie biurek (o ile nie leżą na nich dokumenty), stołów, stolików, regałów i szaf biurowych, komód i szafek stojących i wiszących, krzeseł obrotowych i zwykłych, foteli, półek, parapetów okiennych; • usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów, spod parapetów i innych dostępnych miejsc w pokojach; • opróżnianie koszy niszczarek dokumentów znajdujących się w pokojach biurowych, opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych i wyniesienie odpadków z w/w do śmietnika zbiorczego; • przecieranie wyłączników oświetlenia sufitowego i ściennego; • mycie powierzchni posadzek z zastosowaniem odpowiednich środków • odkurzenie wykładzin dywanowych i mato wycieraczek • umycie pomieszczeń WC z armaturą i wyposażeniem • umycie aneksu kuchennego, • uzupełnianie środków higieny toaletowej z materiałów własnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki) • przetarcie dostępnych parapetów 1 x w tygodniu • przetarcie wypalcowanych pow. na drzwiach, klamkach i szafach • wytarcie z kurzu luster, aparatów telefonicznych, telefaksów, lampek biurkowych, odbiorników radiowych, telewizyjnych, niszczarek dokumentów znajdujących się w pokojach biurowych itp. sprzętów biurowych, obrazów, lamp, el. ozdobnych, dystrybutorów wody • przetarcie/odkurzenie urządzeń biurowych (drukarki, kserokopiarki, faksy, komputery itp.) • umycie środkiem myjąco -dezynfekującym powierzchni wykafelkowanych ściennych w węzłach sanitarnych • wytarcie kurzu z książek; 1 x na miesiąc • przetarcie uchwytów w drzwiach, szafach, wyłączników światła środkami dezynfekującymi • przetarcie środkiem dezynfekującym słuchawek telefonicznych i telefaksów • odkurzenie mebli tapicerowanych • czyszczenie szaf, regałów i wszystkich mebli będących na wyposażeniu pokoi biurowych oraz znajdujących się w korytarzach; • umycie drzwi • mycie koszy na śmieci • czyszczenie kratek wentylacyjnych w pokojach, toaletach, na korytarzach i w innych pomieszczeniach użytkowych; • usuwanie plam z dywanów i wykładzin dywanowych; • sprzątanie na mokro powierzchni tarasów i balkonów; 2 x w trakcie trwania umowy • umycie okien i przeszkleń wraz z parapetami zewnętrznymi i żaluzji okiennych II. Zakres czynności Dotyczy obiektów od nr 18 do nr 20 wskazanych w wykazie obiektów (załącznik nr 6a do SIWZ). Codziennie • opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci włącznie z wymianą worków • mycie powierzchni posadzek z zastosowaniem odpowiednich środków • usuwanie wypalcowań na drzwiach przeszklonych i przeszkleniach • zamiecenie i umycie klatek schodowych • przetarcie poręczy • umycie kabiny windy • zebranie śmieci z terenu zewnętrznego, zamiecenie miejsc zabrudzonych i ciągów komunikacyjnych • odśnieżanie chodników wokół budynku oraz ciągów komunikacyjnych na terenie posesji, posypywanie piaskiem i solą 1 x na miesiąc • skoszenie trawy (w okresie od maja do października) • umycie drzwi 2 x w trakcie trwania umowy • umycie okien i przeszkleń wraz z parapetami zewnętrznymi i żaluzji okiennych Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu zamówienia, nie więcej niż +/- 10% w stosunku do zakresu podstawowego (całości powierzchni sprzątania) i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, m.in. w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie będą wymagały sprzątania pomieszczeń (np. prace remontowe, inwestycje) lub w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego (np. wyłączenie budynków z eksploatacji, dodania nowych obiektów). W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zwiększona lub zmniejszona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6, 6a i 6b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach