Przetargi.pl
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie i utrzymania terenu przyległego oraz doraźnych prac porządkowych w Ośrodku Kuratorskim

SĄD REJONOWY W JĘDRZEJOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada 74
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W JĘDRZEJOWIE
    ul. 11 Listopada 74
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 000322324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie i utrzymania terenu przyległego oraz doraźnych prac porządkowych w Ośrodku Kuratorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie i utrzymania terenu przyległego oraz doraźnych prac porządkowych w Ośrodku Kuratorskim przy Sądzie Rejonowym w Jędrzejowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, nie więcej niż 20% całości powierzchni sprzątania, w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie będą wymagały sprzątania pomieszczeń. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszona, biorąc pod uwagę poprzednią i aktualną wielkość sprzątanej powierzchni, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia względem Zamawiającego.Obszary świadczenia usług sprzątania:1) budynek Sądu Rejonowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 74, 28-300 Jędrzejów:- łączna powierzchnia sprzątania netto wynosi 2 675,69 m², w tym: -podłogi w gresie 2 025,69 m², - podłogi z paneli/parkietu 650 m² w tym (97 m² wykładziny dywanowe/dywany/podkładki), - powierzchnia okien standardowych rozwieralno-uchylnych: 266,17 m²-powierzchnia okien zewnętrznych – tafli szklanych, wymagających technik specjalistycznych, np. pracy z podnośnika lub alpinistycznych i posiadania uprawnień do prac na wysokościach : 326,23 m²- powierzchnia drzwi szklanych do codziennego utrzymania w czystości: 82,8 m²- powierzchnia terenów przyległych do sprzątania i odśnieżania wokół budynku (kostka brukowa) : 450 m2 - powierzchnia terenów zielonych 260 m ², w tym powierzchnia trawnika 150m². Dodatkowe dane o budynku: -wysokość budynku: 11,59 m -ilość kondygnacji: 3 naziemne, 1 podziemna -ilość dźwigów osobowych: 1 2) Ośrodek Kuratorski przy Sądzie Rejonowym w Jędrzejowie, znajdujący się w budynku przy ul. 11 Listopada 65 w Jędrzejowie ( naprzeciw budynku Sądu – w odległości ok. 50 m); lokal o powierzchni 107 m kw. , w tym WC i aneks gospodarczy, podłoga z płytek grysowych, częściowo przykryta wykładziną dywanową, budynek posiada windę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych usług.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że się:• co najmniej 2 usługi (każda realizowana w ramach jednej umowy/kontraktu) sprzątania w budynkach użyteczności publicznej* każda o powierzchni co najmniej 1000 m2 i wartości wykonanych usług w okresie następujących po sobie 10 miesięcy min 100 000,00 brutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.* budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach