Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH KUBATUROWYCH - sprawa nr 78/2013

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH KUBATUROWYCH - sprawa nr 78/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania porządku, czystości w obiektach kubaturowych: pomieszczenia o klauzuli ZASTRZEŻONE - Grudziądz w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów zgodnie z załączonymi kartami budynków w Załącznik nr 3 do SIWZ pomieszczenia o klauzuli POUFNE - Grudziądz w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera zgodnie z załączonymi kartami budynków w Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o właściwościach nie gorszych od opisywanych w Załączniku nr 3 do SIWZ (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w ofercie zaoferowania produktów równoważnych do opisywanych, uznaje się iż Wykonawca oferuje produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) np. poprzez złożenie wraz z ofertą opisu parametrów oferowanych wyrobów. 5. Wykonawca oświadcza, że ma niezbędne środki, sprzęt oraz wystarczającą liczbę pracowników do wykonania usług będących przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia podległym pracownikom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za dopuszczenie do pracy osób posiadających wymagane przeszkolenie z zakresu BHP i p. poż. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia pracownicy Wykonawcy musza zostać przeszkoleni przez służby bhp i p. poż Zamawiającego. 8. Osoby wykonujące prace na wysokościach powinny posiadać stosowne dopuszczenia. 9. Wszystkie osoby świadczące usługi w imieniu Wykonawcy muszą posiadać jednolity estetyczny ubiór roboczy, identyfikujący pracowników Wykonawcy. 10. W celu Wykonania umowy Zamawiający umożliwi pracownikom zatrudnionym do wykonywania prac objętych umową dostęp do pomieszczeń, w których ma być realizowany przedmiot umowy 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad swoimi pracownikami oraz jakością świadczonych usług oraz do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym w celu koordynacji realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględniać na bieżąco uwagi Zamawiającego co do jakości stosowanych środków. 12. Zamawiający na czas trwania umowy udostępni Wykonawcy pomieszczenia do przechowywania materiałów i sprzętu, służących do wykonania należycie przedmiotu zamówienia wraz z nieodpłatnym dostępem do mediów niezbędnych do wykonania zakresu usługi. Za utrzymanie pomieszczenia w trakcie trwania umowy odpowiada Wykonawca. Po zakończeniu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pomieszczenie w stanie niepogorszonym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za materiały i sprzęt Wykonawcy znajdujący się w udostępnionym pomieszczeniu. Pomieszczenia zostaną przekazane protokolarnie. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone podczas wykonywania umowy. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty oraz dokonania szczegółowego zapoznania się z lokalizacją obiektów i terenów objętych zamówieniem. Zamawiający udostępni Wykonawcy podczas wizji dane w zakresie ilości osób przebywających w obiektach kubaturowych. 1) wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2) o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się do Zamawiającego pod nr tel. 56/458 31 88 lub 56/458 30 98 - p. Marzena SZYMCZYK, który wyznaczy termin wizji lokalnej. W czasie wizji lokalnej Zamawiający udostępni oferentom dane w zakresie ilości osób przebywających w obiektach kubaturowych. Osoby, które będą pokazywać pomieszczenia w obiektach są upoważnione do udostępnienia pomieszczeń w zakresie ich okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. 3) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępnił przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, dowód tożsamości, poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli zgodnej z wymaganiami na danym obiekcie oraz zaświadczeniami o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. 4) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 9 do SIWZ). 5. Szczegółowy opis warunków realizacji usługi określa Załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3 200,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy lub dołączenie oryginału dokumentu do oferty). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach