Przetargi.pl
Konserwacje ogólnobudowlane budynków i ogrodzenia - części I, II, III, IV

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje ogólnobudowlane budynków i ogrodzenia - części I, II, III, IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacje ogólnobudowlane budynków i ogrodzenia - części I, II, III, IV: CZĘŚĆ I. Konserwacja ogólnobudowlana elewacji wykonanej z blachy trapezowej oraz rampy betonowej w budynku nr 34 w kompleksie wojskowym Osówiec. Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : - roboty malarskie (oczyszczenie przez szczotkowanie, odtłuszczenie powierzchni metalowych farbami poliwinylowymi elewacji), - ślusarka okienna (uzupełnienie okitowania , dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi), - naprawę tynku (skucie zmurszałego i wykonanie nowego), - malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną zewnętrzną, - rusztowanie do wykonania prac elewacyjnych, - naprawa nawierzchni betonowej części rampy: skucie i wylanie nowej, - wywóz i utylizację gruzu, CPV - 45400000 - 1 CZĘŚĆ II. Konserwacja ogólnobudowlana ogrodzenia stalowego na cokole betonowym w kompleksie wojskowym Bydgoszcz ul Szubińska 105. Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : - roboty malarskie ogrodzenia (oczyszczenie strumieniowo-ścierne elementów stalowych (z płaskownika), metalowych farbami poliwinylowymi (przeciwrdzewną , 2x nawierzchniową), - skucie nierówności cokołu betonowego, - naprawę tynku (skucie zmurszałego i wykonanie nowego), - oblicowanie cokołu płytkami klinkierowymi (6x25cm), CPV - 45400000 - 1 CZĘŚĆ III. Konserwacja ogólnobudowlana ogrodzenia stalowego na cokole betonowym w kompleksie wojskowym Bydgoszcz ul Gdańska 147. Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : - roboty malarskie ogrodzenia (oczyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne elementów stalowych (z płaskownika), odtłuszczenie, metalowych farbami chlorokauczukowymi (przeciwrdzewną , 2x nawierzchniową), - naprawa cokołu (skucie istniejącej okładziny lastrykowej, otynkowanie i pomalowanie ścian cokołu, zakończenie - elementy betonowe), - wywóz i utylizację gruzu, CPV - 45400000 - 1 CZĘŚĆ IV. Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 105 Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : -roboty malarskie (zmycie , naprawa , miejscowe szpachlowanie, zagruntowanie i malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, malowanie farbą olejną: lamperii, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji wodnokanalizacyjnej i co.), - wymianę jednego okna PCV oraz dwóch drzwi stalowych (demontaż i montaż), - przestawienie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, - miejscowe podmurowania ścian wynikłe z wymiany stolarki , - drobne naprawy , uzupełnienie tynku, - wywiezienie i utylizacja odpadów. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dotyczące części I Przedmiotu zamówienia: Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania robót dla części I, Nr 2 - Przedmiar robót dla części I, Dotyczące części II Przedmiotu zamówienia: Nr 3 - Specyfikacja techniczna wykonania robót dla części II, Nr 4 - Przedmiar robót dla części II, Nr 5 - Widok ogrodzenia - część II, Dotyczące części III Przedmiotu zamówienia: Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania robót dla części III, Nr 7 - Przedmiar robót dla części III, Nr 8 - Widok ogrodzenia - część III, Dotyczące części IV Przedmiotu zamówienia: Nr 9 - Przedmiar robót dla części IV, Nr 10 - Specyfikacja techniczna dla części IV, Pozostałe załączniki: Nr 17 - Projekt umowy dla części I, II, III, Nr 18 - Projekt umowy dla części IV. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy - w stosunku do robót stanowiących przedmiot umowy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. 2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1) ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2) możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3) wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2 i 3 dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5. Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9. W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach