Przetargi.pl
Utrwalenie nawierzchni dróg na terenie gminy Przesmyki

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6412311, 6412322 , fax. 025 6412322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 025 6412311, 6412322, fax. 025 6412322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrwalenie nawierzchni dróg na terenie gminy Przesmyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji. Zadanie nr 1. Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi żwirowej Dąbrowa-Raczyny od miejscowości Dąbrowa na długości 2040 mb. Zadanie nr 2. Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi żwirowej Dąbrowa-Zaborów od miejscowości Dąbrowa na długości 3755 mb . Zadanie nr 3. Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi żwirowej na działce 1046 w miejscowości Przesmyki na długości 137,5 mb. 2. Zakres prac dla każdego zadania obejmuje między innymi: a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych b) Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni żwirowej c) Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni d) Naprawa poboczy gruntowych e) Oznakowanie pionowe f) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej g) Wykonanie tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji (w przypadku otrzymania dofinansowania) dotyczy Zadania nr 1 i 2 3. Wykonawca udzieli na wykonane prace min. 36 miesięcznej gwarancji. 4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ 3.5. CPV - 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Dla zadania nr 2 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Dla zadania nr 3 - nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2, i spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty 2.Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII SIWZ. 3 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2, c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3, e) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta. 6.4 Zamawiający odrzuca ofertę, która: a). Jest niezgodna z ustawa, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, c) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, f) W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, g) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy, b) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy, c) wypełniony, podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz projektu umowy z ceną ofertową , d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych (co najmniej pięciu) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia (wartość nie mniejsza niż 50% dla danego zadania) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni; - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (minimum takich jakie zostały wymienione w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00zł; e) potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy Zadania nr 1 i 2). 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowego dokumentu oraz dokumentów o których mowa w przypisie1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.3. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); b) wypełniony formularz cenowy - ślepy kosztorys, c) Upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy w granicach umocowania (jeśli dotyczy.) Dokumenty składane w języku obcym muszą byś złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty określone w pkt. 7.1 b), d), e) muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba że, ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 6.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach