Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1638 W Kępina - Goszczyn - Przybyszew

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1638 W Kępina - Goszczyn - Przybyszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1638 W Kępina - Goszczyn - Przybyszew odcinek od km 13+160 do km 16+560 długości 3400,00 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000,00 zł.(dwadzieścia tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 1,0 mln zł brutto każde, - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, Wymagania dodatkowe: Udzielą gwarancji i rękojmi na roboty, objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 3 lat od daty odbioru końcowego robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Kosztorys ofertowy 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 2 robót o podobnym zakresie prac oraz o wartości co najmniej 1,0 mln zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Min. 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane o specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat .Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składnia ofert kopię zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. ubezpieczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia. 8.Podpisany formularz projektu umowy 9. Dowód wniesienia wadium 10. Pozostałe warunki określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach