Przetargi.pl
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w zlewni rz. Odry: Nowy Rów, Pielaszkowicki Potok, Średzka Woda, pow. Środa Śl. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a)Usuwanie szkód powodziowych - Pielaszkowicki Potok na dł. 10,220 km, gm. Udanin b)Usuwanie szkód powodziowych - Średzka Woda na dł. 11,695 km, gm. Środa Śl., Udanin, Kostomłoty; Nowy Rów na dł. 3,6 km, gm. Miękinia

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
    al. J. Matejki 5 5
    50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
    REGON: 00058146800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód powodziowych powstałych w zlewni rz. Odry: Nowy Rów, Pielaszkowicki Potok, Średzka Woda, pow. Środa Śl. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a)Usuwanie szkód powodziowych - Pielaszkowicki Potok na dł. 10,220 km, gm. Udanin b)Usuwanie szkód powodziowych - Średzka Woda na dł. 11,695 km, gm. Środa Śl., Udanin, Kostomłoty; Nowy Rów na dł. 3,6 km, gm. Miękinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powodziowych powstałych w ciekach w zlewni rz. Odry na łącznej dł. 25,515 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Dla zadania w części a) pn.: Usuwanie szkód powodziowych - Pielaszkowicki Potok na dł. 10,220 km, gm. Udanin, każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Dla zadania w części b) pn.: Usuwanie szkód powodziowych - Średzka Woda na dł. 11,695 km, gm. Środa Śl., Udanin, Kostomłoty; Nowy Rów na dł. 3,6 km, gm. Miękinia każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 1. Termin wniesienia wadium - do dnia 04.08.2009r. do godz. 09:00 2. Miejsce wniesienia wadium: przelew na konto Zamawiającego w: BZ WBK SA I O/Wrocław nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin wpływu na konto Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, tj. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) ich treść powinna zobowiązywać Gwaranta do bezwarunkowego i natychmiastowego pokrycia należności do kwoty wadium w przypadku wystąpienia przesłanek z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. (zatrzymanie wadium). Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał dokumentu w siedzibie DZMiUW we Wrocławiu do dnia 04.08.2009r. godz. 09:00, a jego kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (decyduje data odbioru końcowego) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub jej część: dla zadania w części a): min. 1 usługę polegającą na udrożnieniu cieków bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z koryta itp.) na długości min. 5,0 km, dla zadania w części b): min. 1 usługę polegającą na udrożnieniu cieków bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z koryta itp.) na długości min. 5,0 km, Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić oświadczeniami i dokumentami określonymi w rozdz. IX SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego, b) oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm w zakresie określonym w art. 22 ust. 1.1 oraz ust. 1.4 Ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm), d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: g) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa/i zostały wykonane należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia: dla zadania w części a): min. 1 usługę polegającą na udrożnieniu cieków bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z koryta itp.) na długości min. 5,0 km, dla zadania w części b): min. 1 usługę polegającą na udrożnieniu cieków bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z koryta itp.) na długości min. 5,0 km, h) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, i) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a). Dokumenty wymienione w rozdz. VIII pkt b) - i) SIWZ składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach