Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
al. J. Matejki 5 5
50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
REGON: 00058146800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie szkód powodziowych na ciekach Karczycki Potok na dł. 9,780 km, Młyńsko na dł. 3,100 km, powiat Środa Śląska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie cieków Karczycki Potok i Młyńsko na łącznej dł. 12,880 km: - odmulenie cieków i rozplantowanie urobku, - usunięcie zatorów, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieków wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić składając oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt a) SIWZ. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (decyduje data odbioru końcowego) co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadającą/ce swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VIII pkt d). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm w zakresie określonym w art. 22 ust. 1.1 oraz ust. 1.4 Ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Konsorcjum - dołącza każda z firm), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Konsorcjum - dołącza każda z firm). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: d) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udrożnienie koryta i remont budowli na ciekach w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku Wilka na długości 800 mb w m. Rząsiny , gm. Gryfów Śląski
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa umocnień brzegowych cieków w zlewni rzeki Bystrzycy - Olszański Potok, Potok F
Dodano: 2016-07-22 - Naprawa umocnień brzegowych cieków w zlewni rzeki Bystrzycy i Nysy Kłodzkiej
Dodano: 2016-07-04 - Udrożnienie koryta i remont budowli na ciekach w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-06-01 - Udrożnienie cieków i naprawa umocnień brzegowych cieków w zlewni rzeki Bystrzycy, Oławy i Nysy Kłodzkiej
Dodano: 2016-06-01 - Udrożnienie koryta i remont budowli na ciekach w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-05-02 - Usuwanie szkód powodziowych w zlewni rzeki Nysy Kłodzkiej i udrożnienie cieków w zlewni rzeki Bystrzycy
Dodano: 2015-10-22 - Udrożnienie cieków i naprawa umocnień brzegowych cieków w zlewni rzeki Bystrzycy
Dodano: 2015-10-02 - Usuwanie szkód powodziowych na ciekach w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2015-09-29