Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-032 Wrocław, ul. G. Zapolskiej 2/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7777865 , fax. 071 7777724
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. G. Zapolskiej 2/4 2/4
50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7777865, fax. 071 7777724
REGON: 93081825500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie sanitarnych instalacji wewnętrznych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław wyszczególnionych w załączniku nr 5. 1) zakres robót obejmuje w szczególności: a) naprawy lub wymiany elementów instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i wentylacji, a) wykonywanie niezbędnych zabezpieczeń we wszystkich powyższych przypadkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł., 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 6) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) minimum 3 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników. 7) dysponują samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk, dostosowanymi do transportu materiałów budowlanych, narzędzi, sprzętu, wywozu gruzu itp., 8) dysponują odpowiednią łącznością, w skład której powinny wchodzić co najmniej: a) wolna linia telefoniczna bez obciążeń faksem lub modemem, tj. telefon interwencyjny działający w godzinach od 7:00 do 16:00 do odbierania zgłoszeń o awariach lub telefon komórkowy, b) urządzenie typu faks. 9) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie dotyczące usuwania awarii lub wykonywania robót remontowych (przez okres minimum pół roku) w obiektach użyteczności publicznej (np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł. z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. b) wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy muszą: 1) ustanowić pełnomocnika, 2) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 3) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-4 i 6-8 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca musi być przygotowany do realizacji przedmiotu zamówienia na całym obszarze miasta Wrocławia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2. Dowód wpłaty wadium 3. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - wskazanie kierownika robót. 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w ust. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie o którym mowa w ust. 6. 9. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz dokumentów które wykonawca załączył do oferty potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, 12. Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zasilanie elektroenergetyczne urządzeń zapory suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Międzygórzu
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana instalacji CO oraz montaż klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Lubań przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót budowlano- montażowych w zadaniu pn.: Termomodernizacja PP Nr 2
Dodano: 2016-07-13 - ROBOTA BUDOWLANA W DOMU STUDENCKIM SPARTAKUS - WYMIANA ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH RGNN, RG1, RG2 ORAZ WYKONANIE NOWYCH OBWODÓW ZASILANIA KUCHNI ELEKTRYCZNYCH
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej z przeznaczeniem na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalety w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 w Oleśnicy przy ul. Kleeberga 4 (dz. nr 3/65, AM 12)
Dodano: 2016-05-24 - MONTAŻ URZĄDZEŃ STABILIZUJĄCYCH CIŚNIENIE WODY W SIECI HYDRANTOWEJ BUDYNKU NR 4 WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM POMIESZCZENIA WĘZŁA NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalet w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy (dz. nr 97 AM-51).
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 7 w Oleśnicy przy ul. 11 Listopada 10 (dz. nr 13, AM-61).
Dodano: 2016-05-05