Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
- Data zamieszczenia: 2020-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
Karpala Wojtka 3
61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
REGON: 63210005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. Lokalizacje: Nowe ZOO ul. Krańcowa 81; Słoniarnia Nowe ZOO, ul. Krańcowa 81; Nowe ZOO, ul. Kaprala Wojtka; Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka 19 (szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ) Opis czynności: - wycieranie kurzu z mebli, lampek biurowych, aparatów telefonicznych itp.; - czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni); - opróżnianie pojemników niszczarek z dokumentów (z wymianą worków na śmieci); - opróżnianie koszy na śmieci (z wymianą worków na śmieci); - dokładne czyszczenie/mycie listew przypodłogowych; - odkurzanie mebli tapicerskich; - odkurzanie/zamiatanie i mycie powierzchni podłóg; - mycie drzwi wejściowych, szklanych wraz z ramami i ścian działowych; - mycie drzwi wewnątrz budynku i czyszczenie ościeżnic; - mycie parapetów okiennych; - mycie grzejników; - odplamianie wykładzin dywanowych; - mycie podłóg w korytarzach, klatkach schodowych i na schodach, mycie poręczy przy schodach; - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń kuchennych oraz aneksów w sekretariacie, pokoi gościnnych oraz pomieszczeń administracyjnych i socjalnych; - mycie całej powierzchni glazury w pomieszczeniach kuchennych; - mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, inne akcesoria); - mycie glazury i terakoty w toaletach; - mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) itp.; - wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych; - odkurzanie mat wejściowych; - mycie podłogi w holu i na korytarzu na parterze; - uzupełnianie środków czystości; - neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych; - mycie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Łączna liczba godzin: 6 642. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30% wartości zamówienia (dotyczy ilości godzin przeznaczonych na wykonywanie czynności porządkowych przy wykorzystaniu odpowiednich środków czystości i środków higienicznych oraz sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane do oferty o ile dotyczy); Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Dodano: 2024-04-18 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-02-02 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądów Rejonowych w Jarocinie, Pleszewie i Ostrzeszowie
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, w okresie od 16.07.2023 r. do 15.07.2024 r.
Dodano: 2023-06-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Dodano: 2023-02-20 - Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07 - Kompleksowe utrzymanie czystości w wybranych obiektach Urzędu Miasta Kalisza
Dodano: 2023-02-03