Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń

MIASTO POZNAŃ POZNAŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 61-843 Poznań, UL. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO POZNAŃ POZNAŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ
    UL. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 1
    61-843 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 631257822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcs-poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w placówce Poznańskiego Centrum Świadczeń przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu - powierzchnia 2 200 metrów kwadratowych.2) Wykonawca będzie wykonywać przedmiot zamówienia, w okresie wskazanym w podpisanej umowie przez okres 12 miesięcy, według następującego harmonogramu:– od 08:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w ramach serwisu dziennego oraz we wskazanych pomieszczeniach biurowych w okresie od 1 listopada do 31 marca,– od 09:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w ramach serwisu dziennego oraz we wskazanych pomieszczeniach biurowych w pozostałym okresie objętym umową– od 16:00 do 18:45 w poniedziałki, od 15:30 do 18:45 we wtorki środy i czwartki i od 15:00 do 18:45 w piątki w pozostałych pomieszczeniach, toaletach, pomieszczeniach socjalnych, technicznych, windzie oraz ciągach komunikacyjnych.– od 15:00 do 18:00 we wskazane soboty,3) Określone w zał. nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. 4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ 5) Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy.6) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości i środków higienicznych wymienionych w wykazie środków, który stanowi załącznik nr 3 do umowy.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w placówce Poznańskiego Centrum Świadczeń przy ul. Ratajczaka 44 - powierzchnia 110,9 metrów kwadratowych.2) Wykonawca będzie wykonywać przedmiot zamówienia, w okresie wskazanymw podpisanej umowie przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 9.30 lub od 18:00 do 20:00.3) Określone w zał. nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu.5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.6) Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy.7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości i środków higienicznych wymienionych w wykazie środków, który stanowi załącznik nr 3 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowejA. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) Część I: minimum 1 usługę/umowę sprzątania pomieszczeń biurowych, o powierzchni co najmniej 1 000 m2 (w tym m.in. pokoje biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety oraz ciągi komunikacyjne),, świadczoną nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku.b) Część II: minimum 1 usługę/umowę sprzątania pomieszczeń biurowych,o powierzchni co najmniej 50 m2 (w tym m.in. pokoje biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety oraz ciągi komunikacyjne), świadczoną nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku.Uwaga 1Jeżeli oferta danego Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona w obu częściach zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał usługę, o której mowa w lit. a).Uwaga 2W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.B. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował:a) Część I:– minimum 1 urządzeniem do czyszczenia posadzek tj. urządzenie szorująco-zbierające, bateryjne, prowadzone przez operatora,– minimum 1 urządzeniem specjalnie przeznaczonym do czyszczenia wykładzin dywanowych,– minimum 1 odkurzaczem.b) Część II:– minimum 1 urządzeniem specjalnie przeznaczonym do czyszczenia mebli tapicerowanych,– minimum 1 odkurzaczem.Uwaga!Jeżeli oferta danego Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona w obu częściach, Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunek osobno dla każdej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach