Przetargi.pl
USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH GMINY WERBKOWICE w roku 2014 .

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6572003 w. 33 , fax. 084 6572080
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
    ul. Zamojska 1 1
    22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
    tel. 084 6572003 w. 33, fax. 084 6572080
    REGON: 00055150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH GMINY WERBKOWICE w roku 2014 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Werbkowice w następującym zakresie: 1. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 w ilości nie większej niż ilość stanowiąca dwu-krotność minimalnej pojemności pojemników przewidzianych dla danego rodzaju nieruchomości tj. 40l naosobę z częstotliwością:a) w zabudowie wielorodzinnej - min. co dwa tygodnie, a w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemnika 1100 l lub kontenerów Kp-7 na każde zgłoszenie telefoniczne.b) w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z poj., 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l. 2. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny następujących frakcji: papieru, szkła, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych oraz odpadów ulegających biodegradacji: oznaczonych kodami : 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 02 01. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację dla poszczególnych sektorów przedstawiają załączniki do SIWZ. Worki do zbiórki odpadów zapewni i dostarczy mieszkańcom Wykonawca w terminie do 20 stycznia 2013 r. r. Odbiór odpadów selektywnie zebranych będzie się odbywał z częstotliwością:a) w zabudowie jednorodzinnej min. 1 raz na miesiąc z worków, które dostarczy mieszkańcom przedsiębiorca, pojemność i kolorystyka worków ma odpowiadać wymaganiom określonym w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, określonym Uchwałą Rady Gminy Nr XXVII/157/2012 z dnia 30 października 2012r. b) w zabudowie wielorodzinnej min 1 raz na dwa tygodnie z poj. 1100l i Kp-7 na odpady segregowane a w przypadku wcześniejszego zapełnienia na każde zgłoszenie telefoniczne.3. Odbierania odpadów komunalnych budowlanych - wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów wykonywanych systemem gospodarczym (bez udziału firm zewnętrznych) , nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę , przekazywanych przez właścicieli nieruchomości do kontenerów podstawionych przez Wykonawcę , w wyznaczonych miejscowościach - minimum jeden kontener na dany sektor, który Wykonawca dostarczy do dnia 20 stycznia 2014 r. Ustawienie kontenera wskaże Zamawiający.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych sektorów. SEKTOR I Sektor ten obejmuje w miejscowości Werbkowice: - zabudowę wielorodzinną: Spółdzielni Mieszkaniowej Cukrownik zlokalizowaną przy ul. Konopnickiej: blok Nr 4,5,6,7,8, Szkolnej:blok Nr 8, 9,10; Piłsudskiego: blok Nr 3 i Przemysłowej blok Nr 1, - zabudowę wielorodzinną przy ul. Jana Pawła II blok Nr 12 i 14 Na terenie tego sektora występuje tylko zabudowa wielorodzinna, obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 1100 l lub Kp7 ustawionych w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty. Częstotliwość wywozu - min 1 raz na dwa tygodnie lub w przypadku przepełnienia na każde telefoniczne zgłoszenie. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów w okresie obowiązywania umowy: zmieszanych pozostałości z sortowania i zielonych - 230 Mg selektywnych -70 Mg Ilość mieszkańców w sektorze: 820 Ilość pojemników kontenerów Kp-7 na odpady niesegregowane przeznaczona do opróżniania: 8 szt - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 1 szt. - Bloki Jana Pawła II Ilość pojemników na odpady selektywnie zebrane: szkło, plastik, papier 2 szt. Kp-7 l - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 4 szt. 1100 l - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 3 szt. 1100l - bloki Jana Pawła II Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l zawiera załącznik Nr 11 do SIWZ . SEKTOR II - obejmuje pozostałe nieruchomości zamieszkałe miejscowości Werbkowice. Do tego sektora zaliczamy ulice: Parkowa, Piłsudskiego ( bez bloku nr 3), Jana Pawła II ( bez bloku 12 i 14), Sienkiewicza, Wspólna, Kryształowa, Kopernika, Mickiewicza, Partyzantów, Szkolna, Prusa, Wojska Polskiego, Reja, Kolejowa, 3-go Maja, Sikorskiego, Kościuszki, Staszica, Polna, Ks. Klingiera, Pogodna, Słoneczna, Krótka, Poprzeczna, Piotra Skargi, Zamojska, Przemysłowa ( bez bloku Nr 1). W sektorze tym będzie obowiązywał system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120 l, zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100 l. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 1270 Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów wokresie obowiązywania umowy .: zmieszanych pozostałości z sortowania i zielonych - 130 Mg selektywnych - 70 Mg Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi: 394, wielorodzinnych : 10 Ilość pojemników 1100 l na selektywną zbiórkę -24 szt. .Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l zawiera załącznik Nr 12 do SIWZ. Ilość pojemników kontenerów Kp- 7 na odpady niesegregowane przeznaczona do opróżniania: 2 szt. (ul. Przemysłowa, Agronomówka ul. Staszica. ). Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach - 1 raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem . Częstotliwość opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki 1100l - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. SEKTOR III Obejmujący sołectwa: Adelina, Sahryń, Sahryń Kolonia, Zagajnik; Turkowice,Wronowice, Terebiniec, Terebiń, Terebiń Kolonia, Gozdów, Alojzów, Podhorce, Peresołowice. Na terenie tego sektora obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120 l ,zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100l. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 3250 Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów w okresie obowiązywania umowy .: zmieszanych pozostałości z sortowania i zielonych - 200 Mg selektywnych - 30 Mg Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi: 925 , wielorodzinnych 19 Ilość pojemników 1100l na selektywną zbiórkę - 26 .Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l zawiera załącznik Nr 13 do SIWZ . Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach - 1 raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem . Częstotliwość opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki 1100l - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. SEKTOR IV Obejmujący sołectwa: Dobromierzyce, Hostynne, Hostynne Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Strzyżowiec, Wilków, Wilków Kolonia. Na terenie tego sektora obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120 l , zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100l. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 2200 Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów wokresie obowiązywania umowy .: zmieszanych pozostałości z sortowania i zielonych - 100 Mg selektywnych - 30 Mg Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi: 761 Ilość pojemników 1100l na selektywną zbiórkę -20 szt. Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l zawiera załącznik Nr1 4 do SIWZ . Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach - 1 raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem. Częstotliwość opróżniania pojemników 1100l - do selektywnej zbiórki - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. UWAGA: Ilość wytworzonych odpadów nie jest zależna od zamawiającego . Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości. 5. Miejsce przekazania zebranych odpadów. Zebrane odpady, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przekazać : a) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania - do właściwych instalacji regionalnych lub zastępczych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. b) odpady selektywne - zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami , określoną w art. 17 i 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku Dz. U z 2013 r. poz. 21. 6. Standard sanitarny wykonywania przedmiotu zamówienia : 1) Odbieranie odpadów komunalnych wszystkich frakcji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom w poszczególnych sektorach i ogłoszonym na tablicy Urzędu Gminy. 2) Worki na selektywne zbieranie odpadów (dotyczy sektora II,III,IV) dostarczy Wykonawca w terminie do 20 stycznia 2014 r. . 3) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą sprzętu sprawnego technicznie gwarantującego bezpieczny transport odpadów, uniemożliwiający pylenie. 4) Ilość środków transportu będąca w dyspozycji wykonawcy ma zapewniać pełną i nieprzerwaną obsługę określonej w sektorze planowanej liczby obsługiwanych mieszkańców z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca ma obowiązek powstałe podczas odbioru odpadów komunalnych zanieczyszczenia systematycznie usuwać. 6) Wykonawca ma obowiązek dezynfekcji kontenerów Kp-7 po każdorazowym transporcie odpadów. 7) Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie sprzętem spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w szczególności pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego , umożliwiający trwałe zapisywanie , przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscu postoju a także czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. 8) Wykonawca nie może prowadzić usługi odbioru odpadów pojazdem, który posiada uszkodzony system pozycjonowania satelitarnego (GPS). Jeżeli do awarii dojdzie w momencie prowadzenia zbiórki odpadów, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu , a samochód z uszkodzonym systemem GPS zastąpić sprawnym pojazdem w celu kontynuowania zbiórki odpadów . 9) Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą na nośniku elektronicznym zapis GPS w celu weryfikacji danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów. 10) Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czastrwania umowy program umożliwiający odtworzenie informacji na przekazywanych nośnikach . 7. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ze sprawozdaniem o którym mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach informacji o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2) wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą wszystkich kopii kart przekazania odpadów do instalacji odzysku , recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania zebranych odpadów. Karty powinny odpowiadać wymogom Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 3) Wykonawca podczas realizacji zamówienia dokona wszelkich starań aby jak największa ilość zebranych odpadów poddać recyklingowi i przygotować do ponownego użycia lub odzysku innymi metodami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości a) na zadanie określone jako SEKTOR I - 2 000,00 PLN b) na zadanie określone jako SEKTOR II - 2 000,00 PLN c) na zadanie określone jako SEKTOR III- 2 000,00 PLN d) na zadanie określone jako SEKTOR IV- 2 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jeden sektor wadium należy wyliczyć jako suma poszczególnych części . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620). 4. Zamawiający, który nie wniesie wadium do upływu terminu składnia ofert zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 . 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.werbkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach