Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66200 Świebodzin, ul. Poznańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
- Data zamieszczenia: 2017-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
ul. Poznańska 10
66200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 683 823 434, fax. 683 823 435 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administratcja LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (roboty budowlane) świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2017 na terenie Nadleśnictw Bytnica i Nowa Sól - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Temat: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 2 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 każda oraz z łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3, szacuje się na 1 200 (łącznie) godzin na terenie Nadleśnictw Bytnica i Nowa Sól. 2. Temat: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, ładowarka kołowa o poj. łyżki 1,25-1,5 m3 szacuje się na 600 godzin na terenie Nadleśnictw Bytnica i Nowa Sól. 3. Temat: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy minimum 110 kW szacuje się na 440 godzin na terenie Nadleśnictw Bytnica i Nowa Sól. 4. Temat: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 2 koparki gąsienicowe z łyżką minimum 0,6 m3 się na 880 godzin (łącznie) na terenie Nadleśnictw Bytnica i Nowa Sól. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18 września 2017- do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski I oddział w Zielonej Górze nr: 56 1020 5402 0000 0702 0174 4515 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359,.) UWAGA!!! W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji (poręczenia). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. a) Warunek w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, uczestniczył jako wykonawca, w co najmniej 2 przedsięwzięciach o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione usługi (roboty budowlane). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w tym okresie realizację co najmniej 2 usług (robót budowlanych) wymaganym sprzętem o nie gorszych parametrach, o łącznej wartości nie mniejszej niż ta, która została określona na daną część zamówienia: Część 1: 70 000,00 zł brutto. Część 2: 40 000,00 zł brutto. Część 3: 40 000,00 zł brutto. Część 4: 80 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia ofert na dwie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia przynajmniej na poziomie części o wyższej wartości na sprzęt budowlany tego samego rodzaju. b) Warunek w zakresie potencjału technicznego: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie sprzętu budowalnego wraz z obsługą operatora o następujących parametrach technicznych: CZĘŚĆ 1: Koparka kołowa z łyżką do skarpowania min. 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: co najmniej 2 sztuki., CZĘŚĆ 2: Ładowarka kołowa o poj. łyżki 1,25-1,5 m3 co najmniej 1 sztuka. CZĘŚĆ 3: Spycharka gąsienicowa o mocy minimum 110 kW : co najmniej 1 sztuka. CZĘŚĆ 4: Koparka gąsienicowa z łyżką min. 0,6m3: co najmniej 2 sztuki.,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08